Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmniejszenie prawdopodobieństwa na drop perku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 29.11.2012 20:08

Witam,
Czy jest możliwość zmniejszenie pradopodobieństwa na wybrany perk?
Jeżeli tak to proszę o instr. jak zrobić to zrobić ;)
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.12.2012 16:04

W funkcji dawania perku dodaj sprawdzenie czy ranodm_num(1, x) == 1 jak tak to daj jak nie to losuj następny.
  • +
  • -
  • 0

#3 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 02.12.2012 11:56

Hmmm?
Nie za bardzo czaję ^^
Mozesz to zrobić na tym perku jak ma to wyglądać?
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Eagle Eye";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
  return;
 
if(!ma_perk[host])
  return;
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.12.2012 12:28

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Eagle Eye";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(random_num(1,5) == 1)
{
  ma_perk[id] = true;
  return COD_CONTINUE;
}
return COD_STOP;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
  return;

if(!ma_perk[host])
  return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Przy wylosowaniu jest 1/5 szansy na jego uzyskanie.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych