Witam,
Czy jest możliwość zmniejszenie pradopodobieństwa na wybrany perk?
Jeżeli tak to proszę o instr. jak zrobić to zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 01.12.2012 16:04
W funkcji dawania perku dodaj sprawdzenie czy ranodm_num(1, x) == 1 jak tak to daj jak nie to losuj następny.
#3
Napisano 02.12.2012 11:56
Hmmm?
Nie za bardzo czaję
Mozesz to zrobić na tym perku jak ma to wyglądać?
Nie za bardzo czaję
Mozesz to zrobić na tym perku jak ma to wyglądać?
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Eagle Eye"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
#4
Napisano 02.12.2012 12:28
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Eagle Eye"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { if(random_num(1,5) == 1) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } return COD_STOP; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Przy wylosowaniu jest 1/5 szansy na jego uzyskanie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych