Pytania:
1.Jak zrobic auto Bunny Hop na Cod Stary?
2.Jak zrobić potrójny skok dodac klasie?
3.Jak zrobić Niewidzialność przy kucaniu?
4.Niesłychanie kroków tylko na nożu nie na broniach bo sie buguje i jak naprawic ten bug!
Proszę o pomoc i o odpowiedzi nagrodze +!!!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.11.2012 18:11
#2
Napisano 28.11.2012 19:22
1) http://amxx.pl/topic...mklase-auto-bh/
2) szukasz
a w nim szukasz
i zmieniasz na
i szukasz
i pod tym dodajesz
3) http://amxx.pl/topic...i-przy-kucaniu/
4) szukasz
a w nim
i pod tym dodajesz
oczywiscie wszedzie zamiast TwojaKlasa dajesz nazwe klasy ktora ma miec odpowiednia funkcje
jezeli chcesz miec ciche chodzenie trzymajac shift to robisz tak
szukasz
o dodajesz tam
i na koniec pluginu
2) szukasz
public CmdStart(id, uc_handle)
a w nim szukasz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
i zmieniasz na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TwojaKlasa)
i szukasz
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
i pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa)
ilosc_skokow_gracza[id] = 3;
3) http://amxx.pl/topic...i-przy-kucaniu/
4) szukasz
public CurWeapon(id)
a w nim
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
i pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && weapon != CSW_KNIFE)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}
oczywiscie wszedzie zamiast TwojaKlasa dajesz nazwe klasy ktora ma miec odpowiednia funkcje
jezeli chcesz miec ciche chodzenie trzymajac shift to robisz tak
szukasz
public plugin_init()
o dodajesz tam
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
i na koniec pluginu
public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
#3
Napisano 29.11.2012 13:58
Dzięki sprawdze to czy działa na razie masz +
Siema masz tutaj mój problem z gravita na cod stary usuwałem i robilam tyle ile moglem ale gravita na full nic nie można robić
http://amxx.pl/topic...a-na-cod-stary/
1.Słabe próbowałem zrobić auto bh do niczego !!
2.Spoko
3.Spoko
4.dzięki
Siema masz tutaj mój problem z gravita na cod stary usuwałem i robilam tyle ile moglem ale gravita na full nic nie można robić
http://amxx.pl/topic...a-na-cod-stary/
1.Słabe próbowałem zrobić auto bh do niczego !!
2.Spoko
3.Spoko
4.dzięki

#4
Napisano 02.12.2012 11:59
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych