Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje kodu na gildie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 21.11.2012 21:09

Witam


Tak jak napisałem poszukuje kodu na gildie do diablo moda za pomoc polecą plusy
  • +
  • -
  • 1

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 21.11.2012 21:16

http://amxx.pl/topic...ke/#entry474534
  • +
  • -
  • 2

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 21.11.2012 21:22

Wyciągnął byś mi ten kod ?
Onyke (21.11.2012 21:28):
Niestety nie.

  • +
  • -
  • 0

#4 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 22.11.2012 21:59

ReF
  • +
  • -
  • 0

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 26.11.2012 14:54

ReF
  • +
  • -
  • 0

#6 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 16.07.2013 15:19

Dolaczam sie do kolegi ;P


  • +
  • -
  • 0

#7 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 16.07.2013 17:48

/* Gildie by stachu mroz */
public zapisz_gildia_nick(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
	format(vaultdata,255,"^"%s^"",nazwa_gildi[id])
	nvault_set(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata);
	
	new vaultkey1[64]
	format(vaultkey1,63,"%s-GIL",AuthID);
	nvault_remove(g_wplaty,vaultkey1);
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Przypisano nick do gildi",nazwa_gildi[id])
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public nick_gildia(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	nvault_get(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata,255);
	
	new ng[32]
	parse(vaultdata,ng , 31)
	
	copy(nazwa_gildi[id], 31, ng);
	
	if(!equali(nazwa_gildi[id],"")){
		wczytaj_gildia(id)
	}else nazwa_gildi[id] = "Brak"
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public zapis_gildia(id,mode)
{
	if(mode == 1){
		get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32)
		ilosc_czlonkow[id]=1
		gildia_lvl[id]=1
	}	
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
	format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_kam[id],g_drop[id],g_woj[id])
	nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata);
}

public wczytaj_gildia(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
	nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255)
	
	new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32],gh1[32],gs1[32],pkt1[32]
	
	parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31, gh1 ,31, gs1 ,31, pkt1 ,31)
	
	gildia_lvl[id] = str_to_num(gl);
	gildia_exp[id] = str_to_num(ge);
	ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic);
	g_dmg[id] = str_to_num(gd);
	g_def[id] = str_to_num(gde);
	g_hp[id] = str_to_num(gh);
	g_spid[id] = str_to_num(gs);
	g_pkt[id] = str_to_num(pkt);
	g_kam[id] = str_to_num(gh1);
	g_drop[id] = str_to_num(gs1);
	g_woj[id] = str_to_num(pkt1);
	
	switch(g_spid[id]){
		case 20 :g_spid[id]=35
			case 40:g_spid[id]=70
			case 60:g_spid[id]=105
			case 80:g_spid[id]=140
		}
	copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz);
}
//////////////menu///////
public wczytaj_wplata(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
	new nz[32]
	
	parse(vaultdata, nz, 31)
	
	wplata[id] = str_to_num(nz);
}
public zapisz_wplata(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	format(vaultdata,255,"%i",wplata[id])
	nvault_set(g_wplaty,vaultkey,vaultdata);
}
//////////////menu///////
public zrob_gildie(id)
{
	if(player_lvl[id] < 34){
		ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Aby zalozyc wlasna gildie potrzeba min. 35lvl")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	client_cmd(id, "messagemode wpisz_nazwe_gildi")
	ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Wpisz nazwe gildi")
	return PLUGIN_HANDLED
}
public stworz_gildie_n(id)
{
	new text[192]
	
	read_argv(1,text,191)
	format(nazwa, charsmax(nazwa), "%s", text)
	
	new Unique_name[100]
	add(Unique_name,99,nazwa)
	
	nazwa_gildi[id] = Unique_name
	
	if(equali(nazwa_gildi[id],"Brak")||equali(nazwa_gildi[id],""))
	{
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Blad",nazwa_gildi[id])
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	wczytaj_gildia(id)
	if(gildia_lvl[id]==0){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Zalozyles nowa gildie",nazwa)
		zapisz_gildia_nick(id)
		zapis_gildia(id,1)
		}else{ 
		ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Nazwa gildi w uzyciu")
		gildia_lvl[id] = 0
		gildia_exp[id] = 0
		ilosc_czlonkow[id] = 0
		g_dmg[id] = 0
		g_def[id] = 0
		g_hp[id] = 0
		g_spid[id] = 0
		g_pkt[id] = 0
		g_kam[id] = 0
		g_drop[id] = 0
		g_woj[id] = 0
		nazwa_gildi[id] = ""
		nazwa_zalozycial[id] = ""
		nick_gildia(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

////////////////////////////opis gildi///////////////////
public showgildia(id)
{
	
	new tempstring[100];
	new motd[2048];
	
	
	formatex(motd,charsmax(motd),"<html><body bgcolor=^"#000000^"><font size=^"2^" face=^"verdana^" color=^"FFB000^"><center><strong>Statystyki Gildi: %s</strong><br>", nazwa_gildi[id]);
	add(motd,charsmax(motd),"(Aktualizowane co Mape)<br><br>");
	
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Lvl %i/10<br>",gildia_lvl[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Exp %i/%i<br>",gildia_exp[id],GildiaXP[gildia_lvl[id]]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Kamienie %i<br>",g_kam[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zalozyciel %s <br><br>",nazwa_zalozycial[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Czlonkowie (%i/%i)</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	
	new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
	new ala[32],key[128],nazwa1[128],l = 0
	new iVaultHandle = nvault_util_open("nickgil")
	new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle) 
	
	for ( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
	{
		
		
		iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
		
		parse(szVal, ala, 31);
		copy(nazwa1, 31, ala);
		
		if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa1))
			continue;
		
		formatex(key, 127, "%s",szKey);
		key[strlen(key)-4] = 0;
		
		new vaultkey[64],vaultdata[256]
		format(vaultkey,63,"%s-GIL",key)
		nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
		
		new ng[32],ile
		parse(vaultdata,ng , 31)
		ile = str_to_num(ng);
		
		l++
		
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"%i. %s   |WPLATA| %i <br>",l,key,ile);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Statystyki</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	if(g_dmg[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Atak + %i<br>",g_dmg[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_def[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Obrona + %i<br>",g_def[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_spid[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Szybkosc + %i<br>",g_spid[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_hp[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zycie + %i<br>",g_hp[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	/*if(g_woj[id]){
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Drop butelek %i<br>",g_drop[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}*/
if(g_drop[id]){
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"DwLegionistartony exp za Fraga (gildia)<br>");
	add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}
add(motd,charsmax(motd),"</center></font></body></html>");


show_motd(id,motd,"Legion: Statystyki");

}
////////////////////zapraszanie///////////////////////////

public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
public gildia_wybierz(id)
{
new MyMenu=menu_create("Gildie","zapros_gildia");
new cb = menu_makecallback("gildia_wybierz_Callback");
new nick[64]
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	
	oddaj_id[n++] = i;
	get_user_name(i, nick, 63)
	menu_additem(MyMenu, nick, _, _, cb);
}
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id, MyMenu);
}
public zapros_gildia(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

new id2 = oddaj_id[item];


if(!is_user_connected(id2)){
	client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nick[64]
get_user_name(id, nick, 63)
new nazwa_menu[128]
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Dolacz do Gildi %s",nazwa_gildi[id])

new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_dolacz");

menu_additem(menu2,"Tak",nick);
menu_additem(menu2,"Nie",nick);

menu_setprop(menu2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(menu2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(menu2,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id2, menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_dolacz(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data) 

switch(item)
{
	case 0: 
	{ 
		nazwa_gildi[id]=nazwa_gildi[id2]
		ilosc_czlonkow[id2]++
		zapis_gildia(id2,0)
		zapisz_gildia_nick(id)
		nick_gildia(id)
		ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz dolaczyl do gildi")
	}
	case 1: ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz odrzucil propozycje")
	}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public gildia_wybierz_Callback(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || gildia_lvl[id2]>0)
	return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2]))
	return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
//////////////////menu//////////////
public gildie(id)
{
new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");

new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
tryb[id] = 0

if(gildia_lvl[id] == 0) tryb[id] = 0
else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) tryb[id] = 1
	else tryb[id] = 2

switch(tryb[id]){
	case 0:{
		
		menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
	}
	case 1:{
		if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
		
		if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
		
		if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
		
		if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
	}
	case 2:{
		menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
		
		if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
		
		if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);	
	}
}


menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_menu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(tryb[id]){
	case 0:{
		
		switch(item){
			case 0:{
				zrob_gildie(id)
			}
			case 1:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
	case 1:{
		switch(item){
			case 0:{
				gildia_wybierz(id)
			}
			case 1:{
				wczytaj_gildia(id)
				showgildia(id)
			}
			case 2:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
			}
			case 3:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
			}
			case 4:{
				odejdz_gildia(id)
			}
			case 5:{
				rozdaj_skill(id)
			}
			case 6:{
				rozwiaz_gildie_menu(id)
			}
			case 7:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
	case 2:{
		switch(item){
			case 0:{
				wczytaj_gildia(id)
				showgildia(id)
			}
			case 1:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
			}
			case 2:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
			}
			case 3:{
				odejdz_gildia(id)
			}
			case 4:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////////////////////////////////////
public odejdz_gildia(id)
{
new AuthID[35]

get_user_name(id,AuthID,34)
if(!equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])){
	
	wczytaj_gildia(id)
	ilosc_czlonkow[id]--
	zapis_gildia(id,0)
	
	
	new vaultkey[64]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
	nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Odeszles z Gildi",nazwa_gildi[id])
	
	gildia_lvl[id] = 0
	gildia_exp[id] = 0
	ilosc_czlonkow[id] = 0
	g_dmg[id] = 0
	g_def[id] = 0
	g_hp[id] = 0
	g_spid[id] = 0
	g_pkt[id] = 0
	g_drop[id] = 0
	g_woj[id] = 0
	g_kam[id] = 0
	nazwa_gildi[id] = ""
	nazwa_zalozycial[id] = ""
	nick_gildia(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(ilosc_czlonkow[id]>1){
	wczytaj_gildia(id)
	menu_wywal(id)	
}

return PLUGIN_CONTINUE
}
public rozwiaz_gildie_menu(id)
{
new MyMenu=menu_create("Chcesz Usunac Gildie ??","rozwiaz_gildie");

menu_additem(MyMenu,"Tak","",0,_);
menu_additem(MyMenu,"Nie","",0,_);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public rozwiaz_gildie(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		new iPlayers[ 32 ], iNum;
		new AuthID[35]
		
		get_players( iPlayers, iNum );
		
		new iPlayer;
		
		for( new i = 0; i < iNum; i++ )
		{
			iPlayer = iPlayers[ i ];
			
			if( iPlayer == id )
				continue;
			
			if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[iPlayer]))
				continue;
			
			get_user_name(iPlayer,AuthID,34)
			new vaultkey[64]
			format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
			nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
			
			ColorChat(iPlayer,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[iPlayer])
			
			nazwa_gildi[iPlayer] = ""
			nick_gildia(iPlayer)
		}
		get_user_name(id,AuthID,34)
		new vaultkey[64]
		format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
		nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
		new vaultkey1[64]
		format(vaultkey1,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
		nvault_remove(g_gildia,vaultkey1);
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[id])
		nazwa_gildi[id] = ""
		nick_gildia(id)
	}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;

}
//////////////////menu//////////////
public rozdaj_skill(id)
{

new Msg1[50]
new Msg2[50]
new Msg3[50]
new Msg4[50]
new Msg6[50]

format(Msg6,49,"Rozdaj Punkty [%i]",g_pkt[id])

new MyMenu=menu_create(Msg6,"gildia_skill");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");

new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

format(Msg1,49,"Zycie [%i] [+%i hp]",g_hp[id]/20,g_hp[id])
format(Msg2,49,"Atak [%i] [+%i dmg]",g_dmg[id],g_dmg[id])
format(Msg3,49,"Obrona [%i] [+%i def]",g_def[id],g_def[id])
format(Msg4,49,"Szybkosc [%i] [+%i speed]",g_spid[id]/35,g_spid[id])

if(g_pkt[id] && g_hp[id] <=140) menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_dmg[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_def[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_spid[id] <=80) menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id]>=2 && !g_drop[id] && g_kam[id]>250) menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi [2 pkt i 250 kamieni]","",0,nieaktywna);

if(g_kam[id]>=0) menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)(Nie Resetujesz Podwojnego Expa)","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)","",0,nieaktywna);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_skill(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		g_hp[id]+=20
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 1:{
		g_dmg[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 2:{
		g_def[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 3:{
		g_spid[id]+=35
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 4:{
		g_drop[id]+=1
		g_pkt[id]-=2
		g_kam[id]-=250
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 5:{
		g_kam[id]-=0
		g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35
		g_def[id]=0
		g_dmg[id]=0
		g_spid[id]=0
		g_hp[id]=0
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id])
		zapis_gildia(id,0)
	}
}
rozdaj_skill(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////wspolny exp///////////////
public daj_gildi_exp(id,exp)
{
switch(gildia_lvl[id])
{
	case 1: exp /=10
		case 2: exp /=9
		case 3: exp /=8
		case 4: exp /=7
		case 5: exp /=6
		case 6: exp /=5
		case 7: exp /=4
		case 8: exp /=3
		case 9: exp /=2
	}
if(g_drop[id]) exp*=2

for(new i=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	if(!is_user_alive(i))
		continue;
	if(id==i)
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak"))
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],""))
		continue;
	if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i]))
		continue;
	
	if(exp<2)
		continue;
	
	Give_Xp(i,exp)
	
	ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp)
}
}
//////////////////menu//////////////
public iDodaj(id)
{

new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj)) 
{
	new iIle = str_to_num(szDodaj)
	if(iIle >= player_xp[id]){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo xp.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(get_playersnum()<2) {
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(iIle < 2000){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
	Give_Xp(id,-iIle)
	gildia_exp[id]+=iIle
	if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]])
	{	
		gildia_lvl[id]+=1
		g_pkt[id]++
	}
	zapis_gildia(id,0)
	
	wczytaj_wplata(id)
	wplata[id]+=iIle
	zapisz_wplata(id)
	
	
	
}
else{
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
	
	gildie(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public iDodaj1(id)
{

new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj)) 
{
	new iIle = str_to_num(szDodaj)
	if(iIle > player_kamien[id]){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo kamieni.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
	g_kam[id]+=iIle
	player_kamien[id] -= iIle
	zapis_gildia(id,0)
	zapiszk(id)
}
else{
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
	
	gildie(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public za_mroz(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == Golem){
	
	if (!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (totemstop[id]!=0)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (random_num(1,5) == 1)
	{
		totemstop[id] = 1
		brak_strzal[id] = 1 
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		set_task(1.5,"pogolemie",id)
	}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public pogolemie(id)
{
totemstop[id] = 0
brak_strzal[id] = 0
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}

Mogę się mylić, ale sprawdź


  • +
  • -
  • 1

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#8 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 26.10.2013 13:53

Nie mozna scopilowac ;/

Ale + leci , prosilbym dalej o pomoc z tym 


Użytkownik patryk9009 edytował ten post 26.10.2013 13:53

  • +
  • -
  • 0

#9 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 06.12.2013 22:46

Ref


  • +
  • -
  • 0

#10 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.12.2013 01:43

proszę http://amxx.pl/topic...-guilds-system/


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#11 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2013 12:51

chyba nie ta wersja diablo ;x


  • +
  • -
  • 0

#12 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 08.12.2013 12:44

nie można skompilować bo nie dodaliście nowych zmiennych które tam się w kodzie pojawiają -.- 


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych