Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Poszukuje kodu na gildie
#1
Napisano 21.11.2012 21:09
Tak jak napisałem poszukuje kodu na gildie do diablo moda za pomoc polecą plusy
#3
Napisano 21.11.2012 21:22
#4
Napisano 22.11.2012 21:59
#5
Napisano 26.11.2012 14:54
#6
Napisano 16.07.2013 15:19
Dolaczam sie do kolegi ![]()
#7
Napisano 16.07.2013 17:48
/* Gildie by stachu mroz */
public zapisz_gildia_nick(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
format(vaultdata,255,"^"%s^"",nazwa_gildi[id])
nvault_set(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata);
new vaultkey1[64]
format(vaultkey1,63,"%s-GIL",AuthID);
nvault_remove(g_wplaty,vaultkey1);
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Przypisano nick do gildi",nazwa_gildi[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
public nick_gildia(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
nvault_get(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata,255);
new ng[32]
parse(vaultdata,ng , 31)
copy(nazwa_gildi[id], 31, ng);
if(!equali(nazwa_gildi[id],"")){
wczytaj_gildia(id)
}else nazwa_gildi[id] = "Brak"
return PLUGIN_CONTINUE
}
public zapis_gildia(id,mode)
{
if(mode == 1){
get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32)
ilosc_czlonkow[id]=1
gildia_lvl[id]=1
}
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_kam[id],g_drop[id],g_woj[id])
nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata);
}
public wczytaj_gildia(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255)
new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32],gh1[32],gs1[32],pkt1[32]
parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31, gh1 ,31, gs1 ,31, pkt1 ,31)
gildia_lvl[id] = str_to_num(gl);
gildia_exp[id] = str_to_num(ge);
ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic);
g_dmg[id] = str_to_num(gd);
g_def[id] = str_to_num(gde);
g_hp[id] = str_to_num(gh);
g_spid[id] = str_to_num(gs);
g_pkt[id] = str_to_num(pkt);
g_kam[id] = str_to_num(gh1);
g_drop[id] = str_to_num(gs1);
g_woj[id] = str_to_num(pkt1);
switch(g_spid[id]){
case 20 :g_spid[id]=35
case 40:g_spid[id]=70
case 60:g_spid[id]=105
case 80:g_spid[id]=140
}
copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz);
}
//////////////menu///////
public wczytaj_wplata(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
new nz[32]
parse(vaultdata, nz, 31)
wplata[id] = str_to_num(nz);
}
public zapisz_wplata(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
format(vaultdata,255,"%i",wplata[id])
nvault_set(g_wplaty,vaultkey,vaultdata);
}
//////////////menu///////
public zrob_gildie(id)
{
if(player_lvl[id] < 34){
ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Aby zalozyc wlasna gildie potrzeba min. 35lvl")
return PLUGIN_HANDLED
}
client_cmd(id, "messagemode wpisz_nazwe_gildi")
ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Wpisz nazwe gildi")
return PLUGIN_HANDLED
}
public stworz_gildie_n(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(nazwa, charsmax(nazwa), "%s", text)
new Unique_name[100]
add(Unique_name,99,nazwa)
nazwa_gildi[id] = Unique_name
if(equali(nazwa_gildi[id],"Brak")||equali(nazwa_gildi[id],""))
{
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Blad",nazwa_gildi[id])
return PLUGIN_HANDLED;
}
wczytaj_gildia(id)
if(gildia_lvl[id]==0){
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Zalozyles nowa gildie",nazwa)
zapisz_gildia_nick(id)
zapis_gildia(id,1)
}else{
ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Nazwa gildi w uzyciu")
gildia_lvl[id] = 0
gildia_exp[id] = 0
ilosc_czlonkow[id] = 0
g_dmg[id] = 0
g_def[id] = 0
g_hp[id] = 0
g_spid[id] = 0
g_pkt[id] = 0
g_kam[id] = 0
g_drop[id] = 0
g_woj[id] = 0
nazwa_gildi[id] = ""
nazwa_zalozycial[id] = ""
nick_gildia(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
////////////////////////////opis gildi///////////////////
public showgildia(id)
{
new tempstring[100];
new motd[2048];
formatex(motd,charsmax(motd),"<html><body bgcolor=^"#000000^"><font size=^"2^" face=^"verdana^" color=^"FFB000^"><center><strong>Statystyki Gildi: %s</strong><br>", nazwa_gildi[id]);
add(motd,charsmax(motd),"(Aktualizowane co Mape)<br><br>");
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Lvl %i/10<br>",gildia_lvl[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Exp %i/%i<br>",gildia_exp[id],GildiaXP[gildia_lvl[id]]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Kamienie %i<br>",g_kam[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zalozyciel %s <br><br>",nazwa_zalozycial[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Czlonkowie (%i/%i)</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
new ala[32],key[128],nazwa1[128],l = 0
new iVaultHandle = nvault_util_open("nickgil")
new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle)
for ( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
{
iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
parse(szVal, ala, 31);
copy(nazwa1, 31, ala);
if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa1))
continue;
formatex(key, 127, "%s",szKey);
key[strlen(key)-4] = 0;
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",key)
nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
new ng[32],ile
parse(vaultdata,ng , 31)
ile = str_to_num(ng);
l++
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"%i. %s |WPLATA| %i <br>",l,key,ile);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
}
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Statystyki</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
if(g_dmg[id]){
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Atak + %i<br>",g_dmg[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
}
if(g_def[id]){
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Obrona + %i<br>",g_def[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
}
if(g_spid[id]){
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Szybkosc + %i<br>",g_spid[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
}
if(g_hp[id]){
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zycie + %i<br>",g_hp[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring);
}
/*if(g_woj[id]){
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Drop butelek %i<br>",g_drop[id]);
add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}*/
if(g_drop[id]){
formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"DwLegionistartony exp za Fraga (gildia)<br>");
add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}
add(motd,charsmax(motd),"</center></font></body></html>");
show_motd(id,motd,"Legion: Statystyki");
}
////////////////////zapraszanie///////////////////////////
public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
public gildia_wybierz(id)
{
new MyMenu=menu_create("Gildie","zapros_gildia");
new cb = menu_makecallback("gildia_wybierz_Callback");
new nick[64]
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
get_user_name(i, nick, 63)
menu_additem(MyMenu, nick, _, _, cb);
}
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
menu_display(id, MyMenu);
}
public zapros_gildia(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new id2 = oddaj_id[item];
if(!is_user_connected(id2)){
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nick[64]
get_user_name(id, nick, 63)
new nazwa_menu[128]
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Dolacz do Gildi %s",nazwa_gildi[id])
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_dolacz");
menu_additem(menu2,"Tak",nick);
menu_additem(menu2,"Nie",nick);
menu_setprop(menu2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(menu2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu2,MPROP_PERPAGE,7)
menu_display(id2, menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_dolacz(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data)
switch(item)
{
case 0:
{
nazwa_gildi[id]=nazwa_gildi[id2]
ilosc_czlonkow[id2]++
zapis_gildia(id2,0)
zapisz_gildia_nick(id)
nick_gildia(id)
ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz dolaczyl do gildi")
}
case 1: ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz odrzucil propozycje")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public gildia_wybierz_Callback(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || gildia_lvl[id2]>0)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
//////////////////menu//////////////
public gildie(id)
{
new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu");
new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
tryb[id] = 0
if(gildia_lvl[id] == 0) tryb[id] = 0
else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) tryb[id] = 1
else tryb[id] = 2
switch(tryb[id]){
case 0:{
menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna);
menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
}
case 1:{
if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna);
menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna);
menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna);
menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna);
menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
}
case 2:{
menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna);
menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
}
}
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");
menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_menu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(tryb[id]){
case 0:{
switch(item){
case 0:{
zrob_gildie(id)
}
case 1:{
show_motd(id,"infogildia.txt")
gildie(id)
}
}
}
case 1:{
switch(item){
case 0:{
gildia_wybierz(id)
}
case 1:{
wczytaj_gildia(id)
showgildia(id)
}
case 2:{
wczytaj_gildia(id)
client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
}
case 3:{
wczytaj_gildia(id)
client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
}
case 4:{
odejdz_gildia(id)
}
case 5:{
rozdaj_skill(id)
}
case 6:{
rozwiaz_gildie_menu(id)
}
case 7:{
show_motd(id,"infogildia.txt")
gildie(id)
}
}
}
case 2:{
switch(item){
case 0:{
wczytaj_gildia(id)
showgildia(id)
}
case 1:{
wczytaj_gildia(id)
client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
}
case 2:{
wczytaj_gildia(id)
client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
}
case 3:{
odejdz_gildia(id)
}
case 4:{
show_motd(id,"infogildia.txt")
gildie(id)
}
}
}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////////////////////////////////////
public odejdz_gildia(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
if(!equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])){
wczytaj_gildia(id)
ilosc_czlonkow[id]--
zapis_gildia(id,0)
new vaultkey[64]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Odeszles z Gildi",nazwa_gildi[id])
gildia_lvl[id] = 0
gildia_exp[id] = 0
ilosc_czlonkow[id] = 0
g_dmg[id] = 0
g_def[id] = 0
g_hp[id] = 0
g_spid[id] = 0
g_pkt[id] = 0
g_drop[id] = 0
g_woj[id] = 0
g_kam[id] = 0
nazwa_gildi[id] = ""
nazwa_zalozycial[id] = ""
nick_gildia(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(ilosc_czlonkow[id]>1){
wczytaj_gildia(id)
menu_wywal(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public rozwiaz_gildie_menu(id)
{
new MyMenu=menu_create("Chcesz Usunac Gildie ??","rozwiaz_gildie");
menu_additem(MyMenu,"Tak","",0,_);
menu_additem(MyMenu,"Nie","",0,_);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");
menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public rozwiaz_gildie(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
case 0:{
new iPlayers[ 32 ], iNum;
new AuthID[35]
get_players( iPlayers, iNum );
new iPlayer;
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iPlayer = iPlayers[ i ];
if( iPlayer == id )
continue;
if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[iPlayer]))
continue;
get_user_name(iPlayer,AuthID,34)
new vaultkey[64]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
ColorChat(iPlayer,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[iPlayer])
nazwa_gildi[iPlayer] = ""
nick_gildia(iPlayer)
}
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64]
format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
new vaultkey1[64]
format(vaultkey1,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
nvault_remove(g_gildia,vaultkey1);
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[id])
nazwa_gildi[id] = ""
nick_gildia(id)
}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////////menu//////////////
public rozdaj_skill(id)
{
new Msg1[50]
new Msg2[50]
new Msg3[50]
new Msg4[50]
new Msg6[50]
format(Msg6,49,"Rozdaj Punkty [%i]",g_pkt[id])
new MyMenu=menu_create(Msg6,"gildia_skill");
new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
format(Msg1,49,"Zycie [%i] [+%i hp]",g_hp[id]/20,g_hp[id])
format(Msg2,49,"Atak [%i] [+%i dmg]",g_dmg[id],g_dmg[id])
format(Msg3,49,"Obrona [%i] [+%i def]",g_def[id],g_def[id])
format(Msg4,49,"Szybkosc [%i] [+%i speed]",g_spid[id]/35,g_spid[id])
if(g_pkt[id] && g_hp[id] <=140) menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,nieaktywna);
if(g_pkt[id] && g_dmg[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,nieaktywna);
if(g_pkt[id] && g_def[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,nieaktywna);
if(g_pkt[id] && g_spid[id] <=80) menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,nieaktywna);
if(g_pkt[id]>=2 && !g_drop[id] && g_kam[id]>250) menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi [2 pkt i 250 kamieni]","",0,nieaktywna);
if(g_kam[id]>=0) menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)(Nie Resetujesz Podwojnego Expa)","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)","",0,nieaktywna);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");
menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_skill(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
case 0:{
g_hp[id]+=20
g_pkt[id]--
zapis_gildia(id,0)
}
case 1:{
g_dmg[id]++
g_pkt[id]--
zapis_gildia(id,0)
}
case 2:{
g_def[id]++
g_pkt[id]--
zapis_gildia(id,0)
}
case 3:{
g_spid[id]+=35
g_pkt[id]--
zapis_gildia(id,0)
}
case 4:{
g_drop[id]+=1
g_pkt[id]-=2
g_kam[id]-=250
zapis_gildia(id,0)
}
case 5:{
g_kam[id]-=0
g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35
g_def[id]=0
g_dmg[id]=0
g_spid[id]=0
g_hp[id]=0
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id])
zapis_gildia(id,0)
}
}
rozdaj_skill(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////wspolny exp///////////////
public daj_gildi_exp(id,exp)
{
switch(gildia_lvl[id])
{
case 1: exp /=10
case 2: exp /=9
case 3: exp /=8
case 4: exp /=7
case 5: exp /=6
case 6: exp /=5
case 7: exp /=4
case 8: exp /=3
case 9: exp /=2
}
if(g_drop[id]) exp*=2
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
if(!is_user_alive(i))
continue;
if(id==i)
continue;
if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak"))
continue;
if(equali(nazwa_gildi[i],""))
continue;
if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i]))
continue;
if(exp<2)
continue;
Give_Xp(i,exp)
ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp)
}
}
//////////////////menu//////////////
public iDodaj(id)
{
new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj))
{
new iIle = str_to_num(szDodaj)
if(iIle >= player_xp[id]){
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo xp.",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_playersnum()<2) {
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(iIle < 2000){
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
Give_Xp(id,-iIle)
gildia_exp[id]+=iIle
if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]])
{
gildia_lvl[id]+=1
g_pkt[id]++
}
zapis_gildia(id,0)
wczytaj_wplata(id)
wplata[id]+=iIle
zapisz_wplata(id)
}
else{
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public iDodaj1(id)
{
new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj))
{
new iIle = str_to_num(szDodaj)
if(iIle > player_kamien[id]){
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo kamieni.",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
g_kam[id]+=iIle
player_kamien[id] -= iIle
zapis_gildia(id,0)
zapiszk(id)
}
else{
ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public za_mroz(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == Golem){
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (totemstop[id]!=0)
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,5) == 1)
{
totemstop[id] = 1
brak_strzal[id] = 1
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
set_task(1.5,"pogolemie",id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public pogolemie(id)
{
totemstop[id] = 0
brak_strzal[id] = 0
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}
Mogę się mylić, ale sprawdź
Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij 
Nie kłóć się z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.
#8
Napisano 26.10.2013 13:53
Nie mozna scopilowac ;/
Ale + leci , prosilbym dalej o pomoc z tym
Użytkownik patryk9009 edytował ten post 26.10.2013 13:53
#9
Napisano 06.12.2013 22:46
Ref
#11
Napisano 07.12.2013 12:51
chyba nie ta wersja diablo ;x
#12
Napisano 08.12.2013 12:44
nie można skompilować bo nie dodaliście nowych zmiennych które tam się w kodzie pojawiają -.-
I love street workout <3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













