Prosba o 32 perki m.in. Ciemna Noc
Emil29
01.12.2012
Łap poprawione
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajne przez Poufne";
new const perk_desc[] = "Masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock";
new bool:ma_perk[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_perk[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Kawon
12.12.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL