←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Perk
Prosba o 32 perki m.in. Ciemna Noc

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 24.11.2012

Załączony plik  codperk_Papierowenaboje.sma   1,06 KB   61 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_Kartonowenaboje.sma   1,23 KB   54 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_Kamiennenaboje.sma   1,06 KB   66 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_Diamentowenaboje.sma   1,06 KB   59 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 24.11.2012

Załączony plik  codperk_LegendarneOstrzeKomandosa.sma   1,41 KB   65 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 24.11.2012

Play plik amx nie chce sie pobrac, pisze ze plik nie istnieje. Przy kompilacji tak samo.
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 24.11.2012

Skomplikuj lokalnie
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 24.11.2012

Lokalnie pisze mi internal error :(
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 24.11.2012

Przy jakim perku ?
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 24.11.2012

Przy Legendarnym Ostrzu Komandosa :(
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 24.11.2012

Mi się normalnie skomplikował (komplikowałem lokalnie )
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 24.11.2012

Ja tez, ale nie działa mi. Mozliwe, ze kompilator mam kopniety, bo taki sam blad wyskakuje przy kazdej kompilacji heh ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 24.11.2012

Spróbuj tego kompilatora sam go używam

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 24.11.2012

Załączony plik  codperk_Sekretzabojcy.sma   1,9 KB   72 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 24.11.2012

@UP Plusik :)
@@UP mam ten sam i nie dziala mi nwm czemu :(
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 24.11.2012

Załączony plik  codperk_Lamka.sma   246 bajtów   76 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 26.11.2012

Załączony plik  codperk_ZestawStrzelca.sma   1,16 KB   67 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 30.11.2012

Proszę:
Bombowy Power - po smierci wybuchasz, zadajac 80 (+inta) obrazen
Zawodowy Alpinista - mozesz wspinac sie po scianach (useperk C)
Elektryczna Gitara - masz 1/5 szans na ogłuszenie przeciwnika (bedzie słyszał tylko pisk)
Piłeczka BH - możesz wykonywać BH +20 kondycji
Anty-komandos - nie działa na ciebie nóż
Ciemna Noc - Po użyciu na 10s zapada mrok
Pudełko z zapałkami - perk "Ciemna Noc" na ciebie nie działa
Predatorek - dostajesz predator missle na runde (prosze o modele)
Podręczny Zestaw Killera - nie musisz przeladowywac, brak rozrzutu
Tajne przez Poufne - masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock
Odpowiedz

TheGrzegorz - zdjęcie TheGrzegorz 30.11.2012

[Bombowy Power]

[Piłeczka BH]

Załączone pliki

Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 30.11.2012

Zawodowy alpinista

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Zawodowy Alpinista";
new const perk_desc[] = "Moze wspinac sie po scianie.";

new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "unknown");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;

new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_perk[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;

if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public cod_perk_enabled(id){
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id){
ma_perk[id] = false;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 01.12.2012

Super, wszystko pięknie działa, lecą plusiki :) Czekam na te ostatnie perki.
Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 01.12.2012

Tajne przez Poufne


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const perk_name[] = "Tajne przez Poufne";
new const perk_desc[] = "Masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock";

new bool:ma_perk[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

public cod_perk_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_perk[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 01.12.2012

Nie kompiluje sie, popraw. Ale + za checi ci moge dac ^^
Odpowiedz