Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
46 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 24.11.2012 09:48
codperk_Papierowenaboje.sma 1,06 KB 55 Ilość pobrań
codperk_Papierowenaboje.amxx
codperk_Kartonowenaboje.sma 1,23 KB 47 Ilość pobrań
codperk_Kartonowenaboje.amxx
codperk_Kamiennenaboje.sma 1,06 KB 61 Ilość pobrań
codperk_Kamiennenaboje.amxx
codperk_Diamentowenaboje.sma 1,06 KB 55 Ilość pobrań
codperk_Diamentowenaboje.amxx
codperk_Papierowenaboje.amxx
codperk_Kartonowenaboje.sma 1,23 KB 47 Ilość pobrań
codperk_Kartonowenaboje.amxx
codperk_Kamiennenaboje.sma 1,06 KB 61 Ilość pobrań
codperk_Kamiennenaboje.amxx
codperk_Diamentowenaboje.sma 1,06 KB 55 Ilość pobrań
codperk_Diamentowenaboje.amxx
#22
Napisano 24.11.2012 10:06
codperk_LegendarneOstrzeKomandosa.sma 1,41 KB 59 Ilość pobrań
codperk_LegendarneOstrzeKomandosa.amxx
codperk_LegendarneOstrzeKomandosa.amxx
#23
Napisano 24.11.2012 10:20
Play plik amx nie chce sie pobrac, pisze ze plik nie istnieje. Przy kompilacji tak samo.
#24
Napisano 24.11.2012 10:21
Skomplikuj lokalnie
#25
Napisano 24.11.2012 10:22
Lokalnie pisze mi internal error
#26
Napisano 24.11.2012 10:23
Przy jakim perku ?
#27
Napisano 24.11.2012 10:27
Przy Legendarnym Ostrzu Komandosa
#28
Napisano 24.11.2012 10:28
Mi się normalnie skomplikował (komplikowałem lokalnie )
#29
Napisano 24.11.2012 10:30
Ja tez, ale nie działa mi. Mozliwe, ze kompilator mam kopniety, bo taki sam blad wyskakuje przy kazdej kompilacji heh
#30
Napisano 24.11.2012 10:32
Spróbuj tego kompilatora sam go używam
Załączone pliki
#31
Napisano 24.11.2012 10:43
#32
Napisano 24.11.2012 10:50
@UP Plusik
@@UP mam ten sam i nie dziala mi nwm czemu
@@UP mam ten sam i nie dziala mi nwm czemu
#34
Napisano 26.11.2012 19:19
#35
Napisano 30.11.2012 14:27
Proszę:
Bombowy Power - po smierci wybuchasz, zadajac 80 (+inta) obrazen
Zawodowy Alpinista - mozesz wspinac sie po scianach (useperk C)
Elektryczna Gitara - masz 1/5 szans na ogłuszenie przeciwnika (bedzie słyszał tylko pisk)
Piłeczka BH - możesz wykonywać BH +20 kondycji
Anty-komandos - nie działa na ciebie nóż
Ciemna Noc - Po użyciu na 10s zapada mrok
Pudełko z zapałkami - perk "Ciemna Noc" na ciebie nie działa
Predatorek - dostajesz predator missle na runde (prosze o modele)
Podręczny Zestaw Killera - nie musisz przeladowywac, brak rozrzutu
Tajne przez Poufne - masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock
Bombowy Power - po smierci wybuchasz, zadajac 80 (+inta) obrazen
Zawodowy Alpinista - mozesz wspinac sie po scianach (useperk C)
Elektryczna Gitara - masz 1/5 szans na ogłuszenie przeciwnika (bedzie słyszał tylko pisk)
Piłeczka BH - możesz wykonywać BH +20 kondycji
Anty-komandos - nie działa na ciebie nóż
Ciemna Noc - Po użyciu na 10s zapada mrok
Pudełko z zapałkami - perk "Ciemna Noc" na ciebie nie działa
Predatorek - dostajesz predator missle na runde (prosze o modele)
Podręczny Zestaw Killera - nie musisz przeladowywac, brak rozrzutu
Tajne przez Poufne - masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock
#37
Napisano 30.11.2012 15:16
Zawodowy alpinista
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Zawodowy Alpinista";
new const perk_desc[] = "Moze wspinac sie po scianie.";
new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "unknown");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_perk[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_perk_enabled(id){
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id){
ma_perk[id] = false;
}
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#38
Napisano 01.12.2012 09:53
Super, wszystko pięknie działa, lecą plusiki Czekam na te ostatnie perki.
#39
Napisano 01.12.2012 10:15
Tajne przez Poufne
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajne przez Poufne";
new const perk_desc[] = "Masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock";
new bool:ma_perk[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_perk[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#40
Napisano 01.12.2012 10:26
Nie kompiluje sie, popraw. Ale + za checi ci moge dac
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk, cod, mod, zabijaka
|
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 cod, codmod |
|
|||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 perk |
|
|||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 perk |
|
|||
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 cod nowy, cod, mod, nowy, klasa i 5 więcej |
|
||||
[Skill-Town.eu] Zapraszamy do wspólnego rozwoju!Skill-Town.eu :: Twoje miasto skilla Napisany przez MocnyAmper, 01.06.2022 skill-town, cs, counter, strike i 4 więcej |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych