Prosba o 32 perki m.in. Ciemna Noc
Play 4FuN
24.11.2012




MAGNET
24.11.2012
Play plik amx nie chce sie pobrac, pisze ze plik nie istnieje. Przy kompilacji tak samo.
MAGNET
24.11.2012
Ja tez, ale nie działa mi. Mozliwe, ze kompilator mam kopniety, bo taki sam blad wyskakuje przy kazdej kompilacji heh

MAGNET
30.11.2012
Proszę:
Bombowy Power - po smierci wybuchasz, zadajac 80 (+inta) obrazen
Zawodowy Alpinista - mozesz wspinac sie po scianach (useperk C)
Elektryczna Gitara - masz 1/5 szans na ogłuszenie przeciwnika (bedzie słyszał tylko pisk)
Piłeczka BH - możesz wykonywać BH +20 kondycji
Anty-komandos - nie działa na ciebie nóż
Ciemna Noc - Po użyciu na 10s zapada mrok
Pudełko z zapałkami - perk "Ciemna Noc" na ciebie nie działa
Predatorek - dostajesz predator missle na runde (prosze o modele)
Podręczny Zestaw Killera - nie musisz przeladowywac, brak rozrzutu
Tajne przez Poufne - masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock
Bombowy Power - po smierci wybuchasz, zadajac 80 (+inta) obrazen
Zawodowy Alpinista - mozesz wspinac sie po scianach (useperk C)
Elektryczna Gitara - masz 1/5 szans na ogłuszenie przeciwnika (bedzie słyszał tylko pisk)
Piłeczka BH - możesz wykonywać BH +20 kondycji
Anty-komandos - nie działa na ciebie nóż
Ciemna Noc - Po użyciu na 10s zapada mrok
Pudełko z zapałkami - perk "Ciemna Noc" na ciebie nie działa
Predatorek - dostajesz predator missle na runde (prosze o modele)
Podręczny Zestaw Killera - nie musisz przeladowywac, brak rozrzutu
Tajne przez Poufne - masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock
Emil29
30.11.2012
Zawodowy alpinista
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Zawodowy Alpinista";
new const perk_desc[] = "Moze wspinac sie po scianie.";
new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "unknown");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_perk[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_perk_enabled(id){
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id){
ma_perk[id] = false;
}
MAGNET
01.12.2012
Super, wszystko pięknie działa, lecą plusiki
Czekam na te ostatnie perki.

Emil29
01.12.2012
Tajne przez Poufne
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajne przez Poufne";
new const perk_desc[] = "Masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock";
new bool:ma_perk[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_perk[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}