







Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.11.2012 09:48
Napisano 24.11.2012 10:06
Napisano 24.11.2012 10:20
Napisano 24.11.2012 10:21
Napisano 24.11.2012 10:22
Napisano 24.11.2012 10:23
Napisano 24.11.2012 10:27
Napisano 24.11.2012 10:28
Napisano 24.11.2012 10:30
Napisano 24.11.2012 10:32
Napisano 24.11.2012 10:43
Napisano 24.11.2012 10:50
Napisano 26.11.2012 19:19
Napisano 30.11.2012 14:27
Napisano 30.11.2012 15:16
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Zawodowy Alpinista";
new const perk_desc[] = "Moze wspinac sie po scianie.";
new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "unknown");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_perk[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_perk_enabled(id){
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id){
ma_perk[id] = false;
}
Napisano 01.12.2012 09:53
Napisano 01.12.2012 10:15
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajne przez Poufne";
new const perk_desc[] = "Masz ubranie wroga, 1/10 z uzi i usp/glock";
new bool:ma_perk[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_perk[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Napisano 01.12.2012 10:26
Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2Patch do Diablo Mod Core 1.2.1 Beta by DarkGL Napisany przez Silver Zero, 24.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops Napisany przez rzeznik9871, 12.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych