Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Ustawienie wartości

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 16:07

Witam. Chciałem sobie zrobić: kasa_gracza
Czyli dawało by w zmiennej kase do wewnętrznego sklepiku.

Zrobiłem tak:
new kasa_gracza[id] = 120;
(...)
public client_connect(id)
{
(...)
kasa_gracza[id] = 120;
(...)
}


I zapis to dobrze zrobiłem. Błąd polega na tym, że po wbiciu na serwer mam 120, ale po wybraniu klasy juz mam 0. Jak temu zapobiec?
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.11.2012 16:27

Pewnie przy zmianie klasy zerujesz zmienną
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 16:36

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.11.2012 16:52

Daj całe sma
  • +
  • -
  • 0

#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.11.2012 17:08

Pewnie jest w Odrodzenie lub w UsunUmiejetnosci
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 17:09

Łap. Przenisołem wszystko co było w moim *.sma.

Nie chcę dawać mojego, bo dodałem tam dodatki jakich raczej nikt nie ma :)

@edit:
I jak byś naprawił to prosiłbym, żebyś napisał, co zmieniłeś.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.11.2012 17:21

Bo wczytujesz dane, a kasa_gracza nie zapisana to 0.
Musisz pierw zapisać to 120 i będzie ok.
Takie moje przypuszczenie :D
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 17:22

A jak zapisać te 120 ^D^
Bo dzisiaj już tyle "kodziłem", że mi się miesza :P
  • +
  • -
  • 0

#9 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.11.2012 17:23

Skoro chcesz, żeby było ciągle powyżej 120 to zrób tak
if(kasa_gracza[id] < 120)
kasa_gracza[id] = 120;

w zapisie :D
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#10 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 17:27

Chcę aby jednorazowo dało 120
  • +
  • -
  • 0

#11 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.11.2012 17:31

Czyli jak w jakimś przypadku typu admin czy co?
Tutaj tylko ustawia jeżeli gracz ma mniej niż 120, więc może wbić sobie 121 itp.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#12 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 17:35

Postaram się dokładniej opisać.
Chcę, aby jednorazowo dodało 120 (0 nie moze byc, bo nie bedzie mi działało), bo później wykonuje jeszcze na tym kilka operacji.

@Edit
Cos jak w CODzie Nowym, że ustawia ileś pkt w statystykę, a w tym przypadku - kasy
  • +
  • -
  • 0

#13 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.11.2012 17:37

Czyli coś testujesz tak to zrozumiałem.
Zawsze możesz dodać na chwilę w Odrodzenie(id) zaraz po wczytaniu tamten kod, a jak już skończysz z testowaniem to usuniesz kod.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem :D
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#14 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 17:41

Dobra, pójdziemy innym tropem :)
Jak zrobić, aby przypisać liczbę do zmiennej, a później zapisać to zmienną?
  • +
  • -
  • 0

#15 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.11.2012 17:55

<p>Możesz to zrobić tak tworzysz zmienna globalną bool 32 komórki.
Kiedy gracz się łączy zmienna na true
i
w funkcji tam gdzie sie klase wybiera dokładniej po WczytajDane dodaj to.

if(zmienna[id] && !kasa_gracza[id]){
kasa_gracza[id] = 120;
zmienna[id] = false;
ZapiszDane(id);
}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 03.11.2012 17:55

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#16 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 18:08

Dziękuje ci :)
Działa :) :plus:


Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#17 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 18:24

Dobra. Niby działa, ale jak zmienie kalse to znowu ustawia się na 0 :(
  • +
  • -
  • 0

#18 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.11.2012 18:56

To jak ktoś wpisze /klasa to ustaw zmienna[id] na true
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#19 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.11.2012 20:48

Nie działa niestety.
Zrezygnuje z tej opcji :(

Łap :plus:a za chęci.

Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#20 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2012 16:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych