Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o zrobienie 9 klasy min. Tarczownik

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 EMINEM

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2012 14:21

Proszę o klasy :

Normalne:

1. Tarczownik - Dostaje Deagle i GLOCK/USP , Granata Dymnego , Dostaje Tarcze i wyższy skok
2. Lekarka - Dostaje FAMSA i GLOCK/USP , Raz na rundę może zrespić swojego gracza z Teamu
3. Bombardier - Dostaje bazuke w niej 20 pocisków dostaje ją zamiast karabinu M4a1 (Im więcej inta tym większe obrażenia) ,
Dostaje Deagle
4. Platny Zabojca - Dostaje Galil i p228 , 1/12 ze zrespi sie na respie przeciwnika
5. Cichy Zolnierz - Jest nie widzialny , Nie ma zadnych broni , wysoko skacze i ma na runde 8-10 nozow
do rzucania ( Cos Jak Ninja )
6. Latarnik - Dostaje MP5 , Deagle , Dostaje kolorowa latarke która moze naswietlac klasy niewidoczne

Premium:

1. Terrorysta - Dostaje AK-47 i M4a1 , Wyżej skacze , + 20 Kondycji , Dostaje 10 Fire Boli na nozu
2. Zolnierz - Dostaje M4a1 i Deagle , po uzyciu [e] jest nie widzialny 25 sekund , wyżej skacze
3. Magiczny Zolnierz - 1/20 ze pojawi sie za plecami przeciwnika , Dostaje UZI oraz GLOCK/USP
Dołączona grafika

IP: 91.234.217.6:27035
Dla aktywnych graczy darmowe Premium oraz Mega Premium !

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 01.11.2012 19:16

Platny Zabojca

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 01.11.2012 20:40

Łap Zolnierza

Załączony plik  codclass_zolnierz0.sma   2,06 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_zolnierz0.amxx

Latarnik

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>

#define MAX 32

#define nazwa "Latarnik"
#define opis "Dostaje kolorowa latarke, która moze naswietlac klasy niewidoczne"

new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");

register_event("Flashlight","Flashlight","b");

register_cvar("cod_mag_render", "30");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}

public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)

if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245

flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)

if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245

flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)

if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240

new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_B);
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();

new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);

if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 4)

remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}

public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}

public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;

if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();

set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}

public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();

if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}




Tarczownika mógłbym ci też zrobić, ale tarcza w Cod Modzie jest zbugowana. Gdybyś zdobył jakiś perk z bronią, to tarcza wyleci i gdy wyrzucisz ten perk to już nie będziesz miał jej przez całą mapę.

[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 12.11.2012 04:23

Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#4 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2012 11:32

Bombaider zobacz czy działa

Przerabiałem czołgiste od Cypisa

Źródło: http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/

Załączone pliki


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#5 EMINEM

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.11.2012 12:14


Emil29 jest błąd w komplikacji :/ popraw




Zapomniany nie działa. :/

Dołączona grafika

IP: 91.234.217.6:27035
Dla aktywnych graczy darmowe Premium oraz Mega Premium !

#6 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 02.11.2012 13:55

łap działające

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>

#define MAX 32

#define nazwa "Latarnik"
#define opis "Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych"

new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");

register_event("Flashlight","Flashlight","b");

register_cvar("cod_mag_render", "30");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}

public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)

if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245

flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)

if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245

flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)

if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240

new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();

new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);

if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 255)

remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}

public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}

public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;

if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();

set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}

public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();

if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}


Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#7 EMINEM

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.11.2012 15:11

tak to wyżej też działało. tylko tam musiałeś w 75 linijce zamienić z R na r ;pp
proszę o następne.
Dołączona grafika

IP: 91.234.217.6:27035
Dla aktywnych graczy darmowe Premium oraz Mega Premium !

#8 chudy1234

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 03.11.2012 17:35

[Tarczownik]

Załączone pliki







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych