Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] 2Klasy "Elektryk"

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 absolwentdawid

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:LBN <3
Offline

Napisano 30.10.2012 18:37

Witam . Stworzył by mi ktoś klase
żeby miała :

"Elektryk"
-3pioruny
-powdojny skok
-m4 , usp / dgl

"Wyszkolony Snajper"
-na kucaka niewidka nawet z bronią
-1/1 z awp 1/2 z he bronie = awp + dgl
-podwojny skok

+ opisy tych klas st :) bdz + i niech mają niezaduże staty na poczatek bo to na codmod'a 401lvl :)
i żeby były na flagę tę samą obie klasy
m - własny poziom A
n - własny poziom B
o - własny poziom C
p - własny poziom D - (Flagi te są używane przez dodatkowe pluginy. Poziom A ma najniższy priorytet, poziom H najwyższy.)
q - własny poziom E
r - własny poziom F
s - własny poziom G
t - własny poziom H

na wybraną z tych prosił bym najlepoej na h "t"

Użytkownik absolwentdawid edytował ten post 30.10.2012 18:51


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 18:51

"Wyszkolony Snajper"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#3 absolwentdawid

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:LBN <3
Offline

Napisano 30.10.2012 19:00

Klasa:Elektryk
Życie:20
Inteligencja:10
Kondycja:15
Wytrzymałość:15

"Wyszkolony Snajper"
Życie : 20
Inteligencja : 5
Kondycja: 10
Wytrzymałość:10

#4 bamber

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 30.10.2012 19:06

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }

  if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 25.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )		// start entity
write_short( endEntity )		// end entity
write_short( iSprite )			// model
write_byte( startFrame )		// starting frame
write_byte( frameRate )			// frame rate
write_byte( life )				// life
write_byte( width )				// line width
write_byte( noise )				// noise amplitude
write_byte( red )				// red
write_byte( green )				// green
write_byte( blue )				// blue
write_byte( alpha )				// brightness
write_byte( speed )				// scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
  ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

Tylko nie ma multijumpa

Użytkownik bamber edytował ten post 30.10.2012 19:07

  • +
  • -
  • 0

#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 19:07

Poprawiony

Załączone pliki


Użytkownik DastaN edytował ten post 30.10.2012 19:14

  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.10.2012 11:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych