Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] 2Klasy "Elektryk"

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 absolwentdawid

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:LBN <3
Offline

Napisano 30.10.2012 18:37

Witam . Stworzył by mi ktoś klase
żeby miała :

"Elektryk"
-3pioruny
-powdojny skok
-m4 , usp / dgl

"Wyszkolony Snajper"
-na kucaka niewidka nawet z bronią
-1/1 z awp 1/2 z he bronie = awp + dgl
-podwojny skok

+ opisy tych klas st :) bdz + i niech mają niezaduże staty na poczatek bo to na codmod'a 401lvl :)
i żeby były na flagę tę samą obie klasy
m - własny poziom A
n - własny poziom B
o - własny poziom C
p - własny poziom D - (Flagi te są używane przez dodatkowe pluginy. Poziom A ma najniższy priorytet, poziom H najwyższy.)
q - własny poziom E
r - własny poziom F
s - własny poziom G
t - własny poziom H

na wybraną z tych prosił bym najlepoej na h "t"

Użytkownik absolwentdawid edytował ten post 30.10.2012 18:51


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 18:51

"Wyszkolony Snajper"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 absolwentdawid

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:LBN <3
Offline

Napisano 30.10.2012 19:00

Klasa:Elektryk
Życie:20
Inteligencja:10
Kondycja:15
Wytrzymałość:15

"Wyszkolony Snajper"
Życie : 20
Inteligencja : 5
Kondycja: 10
Wytrzymałość:10

#4 bamber

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 30.10.2012 19:06

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }

  if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 25.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )		// start entity
write_short( endEntity )		// end entity
write_short( iSprite )			// model
write_byte( startFrame )		// starting frame
write_byte( frameRate )			// frame rate
write_byte( life )				// life
write_byte( width )				// line width
write_byte( noise )				// noise amplitude
write_byte( red )				// red
write_byte( green )				// green
write_byte( blue )				// blue
write_byte( alpha )				// brightness
write_byte( speed )				// scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
  ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

Tylko nie ma multijumpa

Użytkownik bamber edytował ten post 30.10.2012 19:07

  • +
  • -
  • 0

#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 19:07

Poprawiony

Załączone pliki


Użytkownik DastaN edytował ten post 30.10.2012 19:14

  • +
  • -
  • 1

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.10.2012 11:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych