Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z podmiana dzwieku/modelu w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 11:32

Witam,otoz chcialem na swoj serwer wgrac klase Punisher ale cos nie dzialala bo strzalalo sie z miniguna tylko 2 razy wiec potanowilem zrobic wlasna klase z modelem miniguna i teraz mam taki problem ze podmienilem model i dziala wszystko oprocz dzwieku oraz nie pokazuje jak kreci sie minigun gdy strzelam,nie przeladowuje itp,czy mogl by ktos proszę spojrzec na to .sma i przerobic tak aby dzialalo?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo [VIP]";
new const opis[] = "Dostje miniguna i 2 rakietki";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 300;
new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
		register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

   register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");

		register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Rambo [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
		ma_klase[id] = true;
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false;
}

enum {
	anim_idle,
	anim_idle2,
	anim_gentleidle,
	anim_stillidle,
	anim_draw,
	anim_holster,
	anim_spinup,
	anim_spindown,
	anim_spinidle,
	anim_spinfire,
	anim_spinidledown
}

enum {
	act_none,
	act_load_up,
	act_run
}
public plugin_precache()
{
		sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
		precache_model("models/rpgrocket.mdl");
		precache_model("models/wpnmod/m134/w_minigun.mdl");
		precache_model("models/wpnmod/m134/p_minigun.mdl");
		precache_model("models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl");
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_shoot1.wav")
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_spin.wav")
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_spinup.wav")
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_spindown.wav")
	precache_sound("weapons/dryfire_rifle.wav")
}

public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);

		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_M249)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl")
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/wpnmod/m134/p_minigun.mdl")
				}
		}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
		if(!pev_valid(entity))
				return FMRES_IGNORED

		if(!equali(model, "models/w.m249.mdl"))
				return FMRES_IGNORED;

		new entityowner = pev(entity, pev_owner);
		
		if(!ma_klase[entityowner])
				return FMRES_IGNORED;

		engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/wpnmod/m134/w_minigun.mdl")
		return FMRES_SUPERCEDE
}
public cod_class_skill_used(id)
{
		if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
		{
				client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
				client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if (is_user_alive(id))
		{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
				
				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		
				new Ent = create_entity("info_target");
		
				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		
				vAngle[0] *= -1.0;
		
				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		
				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		
				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
		}	  
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
		if (!is_valid_ent(ent))
				return;

		new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
		

		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
		
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
				iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{			  
				new pid = entlist[i];
				
				if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
						continue;
				cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
}	  

public ResetHUD(id)
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
		new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
		while(ent > 0)
		{
				if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(ent);
				ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
		}
}



Z gory dziekuje,
Pierr Dzacy

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 11:39

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#3 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 11:43

podmienilo dzwiek itd ale teraz jest jak w orginale czyli trzeba wyrzucic 1 miniguna aby dzialal normalnie oraz mozna ich wywalic ile sie chce :/

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 11:45

A ustawiałeś w tamtej klasie cvary ?

amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600)
amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1)
amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2)
amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0

Użytkownik DastaN edytował ten post 30.10.2012 11:46

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#5 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 11:57

tak,mialem ustawione tak
amx_ammo_mini - 800
amx_speed_mini - 0.5
amx_minigun_damage - 0.3
amx_oneround - 1

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 12:01

amx_oneround - 1


Spróbuj to na 0 dać
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#7 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 12:18

nadal to samo :/

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#8 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 12:27

A ustaw amunicje na 600
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#9 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 12:31

bez zmian

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#10 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 12:35

A tą wersję sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#11 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 12:43

niestety to samo :/
czy jest mozliwosc ze jest to spodowane tym ze zamiast pokazywac amunicje tak jak w normalnych broniach czyli np w deagle 7 | 35 to pokazuje sie zupelnie inny napis 'Amunicja xx'?

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#12 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 13:04

refresh

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#13 CBeebies

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.10.2012 19:02

Dzisiaj napiszę klasę z minigunem i udostępnię ją :)
  • +
  • -
  • 0

#14 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 19:24

to czekam :D

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#15 CBeebies

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.10.2012 22:38

Klasa już napisana :) Czekam na akceptacje przez Moderatora działu.
  • +
  • -
  • 1

#16 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 23:47

dziekuje ! do zamkniecia

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych