Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z podmiana dzwieku/modelu w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 11:32

Witam,otoz chcialem na swoj serwer wgrac klase Punisher ale cos nie dzialala bo strzalalo sie z miniguna tylko 2 razy wiec potanowilem zrobic wlasna klase z modelem miniguna i teraz mam taki problem ze podmienilem model i dziala wszystko oprocz dzwieku oraz nie pokazuje jak kreci sie minigun gdy strzelam,nie przeladowuje itp,czy mogl by ktos proszę spojrzec na to .sma i przerobic tak aby dzialalo?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo [VIP]";
new const opis[] = "Dostje miniguna i 2 rakietki";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 300;
new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
		register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

   register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");

		register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Rambo [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
		ma_klase[id] = true;
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false;
}

enum {
	anim_idle,
	anim_idle2,
	anim_gentleidle,
	anim_stillidle,
	anim_draw,
	anim_holster,
	anim_spinup,
	anim_spindown,
	anim_spinidle,
	anim_spinfire,
	anim_spinidledown
}

enum {
	act_none,
	act_load_up,
	act_run
}
public plugin_precache()
{
		sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
		precache_model("models/rpgrocket.mdl");
		precache_model("models/wpnmod/m134/w_minigun.mdl");
		precache_model("models/wpnmod/m134/p_minigun.mdl");
		precache_model("models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl");
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_shoot1.wav")
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_spin.wav")
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_spinup.wav")
	precache_sound("wpnmod/minigun/hw_spindown.wav")
	precache_sound("weapons/dryfire_rifle.wav")
}

public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);

		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_M249)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl")
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/wpnmod/m134/p_minigun.mdl")
				}
		}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
		if(!pev_valid(entity))
				return FMRES_IGNORED

		if(!equali(model, "models/w.m249.mdl"))
				return FMRES_IGNORED;

		new entityowner = pev(entity, pev_owner);
		
		if(!ma_klase[entityowner])
				return FMRES_IGNORED;

		engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/wpnmod/m134/w_minigun.mdl")
		return FMRES_SUPERCEDE
}
public cod_class_skill_used(id)
{
		if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
		{
				client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
				client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if (is_user_alive(id))
		{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
				
				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		
				new Ent = create_entity("info_target");
		
				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		
				vAngle[0] *= -1.0;
		
				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		
				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		
				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
		}	  
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
		if (!is_valid_ent(ent))
				return;

		new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
		

		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
		
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
				iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{			  
				new pid = entlist[i];
				
				if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
						continue;
				cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
}	  

public ResetHUD(id)
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
		new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
		while(ent > 0)
		{
				if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(ent);
				ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
		}
}



Z gory dziekuje,
Pierr Dzacy

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 11:39

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 11:43

podmienilo dzwiek itd ale teraz jest jak w orginale czyli trzeba wyrzucic 1 miniguna aby dzialal normalnie oraz mozna ich wywalic ile sie chce :/

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 11:45

A ustawiałeś w tamtej klasie cvary ?

amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600)
amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1)
amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2)
amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0

Użytkownik DastaN edytował ten post 30.10.2012 11:46

  • +
  • -
  • 0

#5 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 11:57

tak,mialem ustawione tak
amx_ammo_mini - 800
amx_speed_mini - 0.5
amx_minigun_damage - 0.3
amx_oneround - 1

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 12:01

amx_oneround - 1


Spróbuj to na 0 dać
  • +
  • -
  • 0

#7 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 12:18

nadal to samo :/

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#8 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 12:27

A ustaw amunicje na 600
  • +
  • -
  • 0

#9 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 12:31

bez zmian

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#10 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 12:35

A tą wersję sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 30.10.2012 12:43

niestety to samo :/
czy jest mozliwosc ze jest to spodowane tym ze zamiast pokazywac amunicje tak jak w normalnych broniach czyli np w deagle 7 | 35 to pokazuje sie zupelnie inny napis 'Amunicja xx'?

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#12 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 13:04

refresh

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#13 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 31.10.2012 19:02

Dzisiaj napiszę klasę z minigunem i udostępnię ją :)
  • +
  • -
  • 0

#14 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 19:24

to czekam :D

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#15 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 31.10.2012 22:38

Klasa już napisana :) Czekam na akceptacje przez Moderatora działu.
  • +
  • -
  • 1

#16 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 31.10.2012 23:47

dziekuje ! do zamkniecia

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych