Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie z procentowym expemjak zamienic procentowy exp z 0.0% na 0%

cod nowy jak zamienic procentowy exp zamiast 0.0% to 0%

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 25.10.2012 19:46

Witam czy ktos opisalby jak zrobic zeby procentowy exp nie wygladal tak: 0.0%
tylko 0%
Np za killa to mi idzie do 10%
a jak dojdzie do 100% nowy lvl a potem od nowa 0% itd?

proszę o napisanie jak to zrobic bo nie chce mojego coda udostepniac

ZA POMOC BEDA PLUSY
proszę O POMOC!!!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 25.10.2012 19:52

http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/ jak masz już to wgrane to podmień public PokazInformacje(id) na te i sprawdź



public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %.0f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %.0f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik DastaN edytował ten post 25.10.2012 19:55

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.10.2012 19:54

w kodzie wyświetlającym %0.1f => %d i w argumencie z procentami dodać floatround( )

możesz spróbowac też takiej sztuczki %0.1f na %.0f ale nie jestem pewien czy to zadziała w taki sposób jaki tego oczekujemy :P ( czy wyprintuje kropkę czy nie )
  • +
  • -
  • 0

#4 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 25.10.2012 20:08

A dodałbys mi to do tego?

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new nick[64];
	get_user_name(id, nick, 63);

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Użytkownik Jotpe edytował ten post 25.10.2012 20:10

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 25.10.2012 20:12

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%.0f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%.0f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

(26.10.2012 15:12):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 26.10.2012 15:13
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 25.10.2012 20:13

popraw bo pisze color itd ;P
dobra sprawdze jutro czy dziala ;P

Użytkownik Jotpe edytował ten post 25.10.2012 20:16

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#7 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 26.10.2012 14:41

Bledy przy kompilacji
QTM_CodMod.sma(1017) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1028) : warning 213: tag mismatch

ta linia:
newFloat:fProcent =0;
i
newFloat:fProcent =0;
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#8 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 26.10.2012 14:55


publicPokazInformacje(id)

{

id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;



if(!is_user_connected(id))

{

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



if(!is_user_alive(id))

{

new target = pev(id, pev_iuser2);



if(!target)

return PLUGIN_CONTINUE;



new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)

newFloat:fProcent =0.0;

fProcent =(float((ileMa - ilePotrzebaBylo))/float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo)))*100.0;



set_hudmessage(0,255,255,0.6,-1.0,0,0.0,0.3,0.0,0.0,2);

ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"Klasa : %s^nPoziom : %i (%.0f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent,nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



new hp = get_user_health(id);



new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)

newFloat:fProcent =0.0;

fProcent =(float((ileMa - ilePotrzebaBylo))/float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo)))*100.0;



new nick[64];

get_user_name(id, nick,63);



set_hudmessage(0,255,255,0.02,0.23,0,0.0,0.3,0.0,0.0);

ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%.0f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);



return PLUGIN_CONTINUE;

}

CheQ (26.10.2012 14:59):
Kod umieszczaj w tagu [ code][ /code]

  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#9 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 26.10.2012 15:24

tera mam problemy:
1. W POLE [Nick: 777] Pisze 777 :(
2. W POLE [Poziom: 10 (64.%)

1 da sie naprawic to nic?
2 da sie usunac . po liczbie?
JAK Tak to proszę o poprawienie :(

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new nick[64];
	get_user_name(id, nick, 63);

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Użytkownik Jotpe edytował ten post 26.10.2012 15:24

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#10 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 28.10.2012 15:23

Odswiezam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#11 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 29.10.2012 18:00

Odswiezam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#12 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 30.10.2012 19:01

Odswiezam!
Pomoze ktos?

Użytkownik Jotpe edytował ten post 30.10.2012 19:02

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#13 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 01.11.2012 20:28

Odswiezam~!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#14 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 03.11.2012 17:06

Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#15 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 07.11.2012 16:37

Odświeżam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#16 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 09.11.2012 14:49

Odświeżam!!!!!!!!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#17 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 10.11.2012 18:02

Odświeżam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#18 0dayxeq

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.11.2012 22:57


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik 0dayxeq edytował ten post 10.11.2012 22:58

  • +
  • -
  • 0

#19 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 11.11.2012 10:17


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(165) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(166) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(418) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(729) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(730) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(873) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(878) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1336) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1347) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1353) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1355) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1439) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1445) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1885) : warning 217: loose indentation
Header size:           5132 bytes
Code size:            64924 bytes
Data size:           386692 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  473132 bytes

14 Warnings.
Done.

Tag mismath to samo co w 1 i 2 ten sam blad
Na to lose intelaton nie paczcie sie o to nie ma nic wspolnego z tym :P

proszę O Pomoc!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#20 0dayxeq

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.11.2012 14:49

Loose identtation CTRL + i

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 1.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, jak zamienic procentowy exp, zamiast 0.0% to 0%

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych