Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Pytanie z procentowym expemjak zamienic procentowy exp z 0.0% na 0%
#1
Napisano 25.10.2012 19:46
tylko 0%
Np za killa to mi idzie do 10%
a jak dojdzie do 100% nowy lvl a potem od nowa 0% itd?
proszę o napisanie jak to zrobic bo nie chce mojego coda udostepniac
ZA POMOC BEDA PLUSY
proszę O POMOC!!!
LoL, 500 postów ;D
#2
Napisano 25.10.2012 19:52
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %.0f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %.0f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik DastaN edytował ten post 25.10.2012 19:55
#3
Napisano 25.10.2012 19:54
możesz spróbowac też takiej sztuczki %0.1f na %.0f ale nie jestem pewien czy to zadziała w taki sposób jaki tego oczekujemy

💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#4
Napisano 25.10.2012 20:08
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new nick[64]; get_user_name(id, nick, 63); set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Jotpe edytował ten post 25.10.2012 20:10
LoL, 500 postów ;D
#5
Napisano 25.10.2012 20:12
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%.0f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%.0f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik benio101 edytował ten post 26.10.2012 15:13
Dodanie znacznika SMA
#6
Napisano 25.10.2012 20:13

dobra sprawdze jutro czy dziala

Użytkownik Jotpe edytował ten post 25.10.2012 20:16
LoL, 500 postów ;D
#7
Napisano 26.10.2012 14:41
QTM_CodMod.sma(1017) : warning 213: tag mismatch QTM_CodMod.sma(1028) : warning 213: tag mismatch
ta linia:
newFloat:fProcent =0;
i
newFloat:fProcent =0;
LoL, 500 postów ;D
#8
Napisano 26.10.2012 14:55
publicPokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) newFloat:fProcent =0.0; fProcent =(float((ileMa - ilePotrzebaBylo))/float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo)))*100.0; set_hudmessage(0,255,255,0.6,-1.0,0,0.0,0.3,0.0,0.0,2); ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"Klasa : %s^nPoziom : %i (%.0f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent,nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) newFloat:fProcent =0.0; fProcent =(float((ileMa - ilePotrzebaBylo))/float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo)))*100.0; new nick[64]; get_user_name(id, nick,63); set_hudmessage(0,255,255,0.02,0.23,0,0.0,0.3,0.0,0.0); ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%.0f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
#9
Napisano 26.10.2012 15:24
1. W POLE [Nick: 777] Pisze 777

2. W POLE [Poziom: 10 (64.%)
1 da sie naprawic to nic?
2 da sie usunac . po liczbie?
JAK Tak to proszę o poprawienie :(
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new nick[64]; get_user_name(id, nick, 63); set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Jotpe edytował ten post 26.10.2012 15:24
LoL, 500 postów ;D
#10
Napisano 28.10.2012 15:23
LoL, 500 postów ;D
#11
Napisano 29.10.2012 18:00
LoL, 500 postów ;D
#12
Napisano 30.10.2012 19:01
Pomoze ktos?
Użytkownik Jotpe edytował ten post 30.10.2012 19:02
LoL, 500 postów ;D
#13
Napisano 01.11.2012 20:28
LoL, 500 postów ;D
#14
Napisano 03.11.2012 17:06
LoL, 500 postów ;D
#15
Napisano 07.11.2012 16:37
LoL, 500 postów ;D
#16
Napisano 09.11.2012 14:49
LoL, 500 postów ;D
#17
Napisano 10.11.2012 18:02
LoL, 500 postów ;D
#18
Napisano 10.11.2012 22:57
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik 0dayxeq edytował ten post 10.11.2012 22:58
#19
Napisano 11.11.2012 10:17
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(165) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(166) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(418) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(729) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(730) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(873) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(878) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1336) : warning 213: tag mismatch QTM_CodMod.sma(1347) : warning 213: tag mismatch QTM_CodMod.sma(1353) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1355) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1439) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1445) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1885) : warning 217: loose indentation Header size: 5132 bytes Code size: 64924 bytes Data size: 386692 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 473132 bytes 14 Warnings. Done.
Tag mismath to samo co w 1 i 2 ten sam blad
Na to lose intelaton nie paczcie sie o to nie ma nic wspolnego z tym

proszę O Pomoc!
LoL, 500 postów ;D
#20
Napisano 11.11.2012 14:49
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 1.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, jak zamienic procentowy exp, zamiast 0.0% to 0%
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych