Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie z procentowym expemjak zamienic procentowy exp z 0.0% na 0%

cod nowy jak zamienic procentowy exp zamiast 0.0% to 0%

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.10.2012 19:46

Witam czy ktos opisalby jak zrobic zeby procentowy exp nie wygladal tak: 0.0%
tylko 0%
Np za killa to mi idzie do 10%
a jak dojdzie do 100% nowy lvl a potem od nowa 0% itd?

proszę o napisanie jak to zrobic bo nie chce mojego coda udostepniac

ZA POMOC BEDA PLUSY
proszę O POMOC!!!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 25.10.2012 19:52

http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/ jak masz już to wgrane to podmień public PokazInformacje(id) na te i sprawdź



public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %.0f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %.0f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik DastaN edytował ten post 25.10.2012 19:55

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.10.2012 19:54

w kodzie wyświetlającym %0.1f => %d i w argumencie z procentami dodać floatround( )

możesz spróbowac też takiej sztuczki %0.1f na %.0f ale nie jestem pewien czy to zadziała w taki sposób jaki tego oczekujemy :P ( czy wyprintuje kropkę czy nie )
  • +
  • -
  • 0

#4 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.10.2012 20:08

A dodałbys mi to do tego?

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new nick[64];
	get_user_name(id, nick, 63);

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Użytkownik Jotpe edytował ten post 25.10.2012 20:10

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 25.10.2012 20:12

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%.0f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%.0f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

(26.10.2012 15:12):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 26.10.2012 15:13
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 1

#6 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.10.2012 20:13

popraw bo pisze color itd ;P
dobra sprawdze jutro czy dziala ;P

Użytkownik Jotpe edytował ten post 25.10.2012 20:16

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#7 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 26.10.2012 14:41

Bledy przy kompilacji
QTM_CodMod.sma(1017) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1028) : warning 213: tag mismatch

ta linia:
newFloat:fProcent =0;
i
newFloat:fProcent =0;
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#8 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 26.10.2012 14:55


publicPokazInformacje(id)

{

id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;



if(!is_user_connected(id))

{

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



if(!is_user_alive(id))

{

new target = pev(id, pev_iuser2);



if(!target)

return PLUGIN_CONTINUE;



new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)

newFloat:fProcent =0.0;

fProcent =(float((ileMa - ilePotrzebaBylo))/float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo)))*100.0;



set_hudmessage(0,255,255,0.6,-1.0,0,0.0,0.3,0.0,0.0,2);

ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"Klasa : %s^nPoziom : %i (%.0f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent,nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



new hp = get_user_health(id);



new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo =PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)

newFloat:fProcent =0.0;

fProcent =(float((ileMa - ilePotrzebaBylo))/float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo)))*100.0;



new nick[64];

get_user_name(id, nick,63);



set_hudmessage(0,255,255,0.02,0.23,0,0.0,0.3,0.0,0.0);

ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%.0f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);



return PLUGIN_CONTINUE;

}

dasiek (26.10.2012 14:59):
Kod umieszczaj w tagu [ code][ /code]

  • +
  • -
  • 1

#9 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 26.10.2012 15:24

tera mam problemy:
1. W POLE [Nick: 777] Pisze 777 :(
2. W POLE [Poziom: 10 (64.%)

1 da sie naprawic to nic?
2 da sie usunac . po liczbie?
JAK Tak to proszę o poprawienie :(

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%% XP)^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new nick[64];
	get_user_name(id, nick, 63);

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %i]^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%% XP)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Forum: CS-Nax.PL]", nick, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Użytkownik Jotpe edytował ten post 26.10.2012 15:24

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#10 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 28.10.2012 15:23

Odswiezam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#11 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 29.10.2012 18:00

Odswiezam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#12 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.10.2012 19:01

Odswiezam!
Pomoze ktos?

Użytkownik Jotpe edytował ten post 30.10.2012 19:02

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#13 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 01.11.2012 20:28

Odswiezam~!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#14 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 03.11.2012 17:06

Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#15 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 07.11.2012 16:37

Odświeżam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#16 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 09.11.2012 14:49

Odświeżam!!!!!!!!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#17 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 10.11.2012 18:02

Odświeżam!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#18 0dayxeq

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.11.2012 22:57


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik 0dayxeq edytował ten post 10.11.2012 22:58

  • +
  • -
  • 0

#19 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 11.11.2012 10:17


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(165) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(166) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(418) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(729) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(730) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(873) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(878) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1336) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1347) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1353) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1355) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1439) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1445) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1885) : warning 217: loose indentation
Header size:           5132 bytes
Code size:            64924 bytes
Data size:           386692 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  473132 bytes

14 Warnings.
Done.

Tag mismath to samo co w 1 i 2 ten sam blad
Na to lose intelaton nie paczcie sie o to nie ma nic wspolnego z tym :P

proszę O Pomoc!
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#20 0dayxeq

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.11.2012 14:49

Loose identtation CTRL + i

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 1.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, jak zamienic procentowy exp, zamiast 0.0% to 0%

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych