Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/klasy Frakcje.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 29.09.2012 12:31

Siema wszystkim, mam problem z /klasy zrobiłem frakcje do opisu klas lecz problem jest taki że gdy nacisnę na klasę 1 to pokazuje mi opis klasy 2.

I tak z każda klasą zawsze opis itp jest jedną klasę do przodu. Nie idzie dać item-- ponieważ to zmieni całkiem id klasy.
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("\y[OPIS] \wWybierz Frakcje:", "OpisKlasy_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
  if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previouss(frakcja_klas[i],i)){
   menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
  }
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

new menu2 = menu_create("\y[OPIS] \wWybierz Klase:", "OpisKlasy_Handle");

new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
  if(equali(data,frakcja_klas[i])){
   format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]);
   num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
   menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
  }
}

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previouss(frakcja[],from){
for(new i = from-1;i>=1;i--){
  if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
   return true;
  }
}
return false;
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

item = str_to_num(data);

new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
  if((1<<i) & bronie_klasy[item])
  {
   new weaponname[22];
   get_weaponname(i, weaponname, 21);
   replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
   if(n > 1)
    add(bronie, charsmax(bronie), ",");
   add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
   n++;
  }
}

new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "CoD MoD | Cs-Bezlitosni^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 09.10.2012 21:53

zamień :

format(opis, charsmax(opis), "CoD MoD | Cs-Bezlitosni^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);

na

format(opis, charsmax(opis), "CoD MoD | Cs-Bezlitosni^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item-1], inteligencja_klas[item-1], zdrowie_klas[item-1], wytrzymalosc_klas[item-1], kondycja_klas[item-1], bronie, opisy_klas[item-1], opisy_klas[item-1][79]);


i pytanie :

opisy_klas[item][79]

ee ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych