I tak z każda klasą zawsze opis itp jest jedną klasę do przodu. Nie idzie dać item-- ponieważ to zmieni całkiem id klasy.
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("\y[OPIS] \wWybierz Frakcje:", "OpisKlasy_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previouss(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("\y[OPIS] \wWybierz Klase:", "OpisKlasy_Handle"); new klasa[50],szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public bool:is_in_previouss(frakcja[],from){ for(new i = from-1;i>=1;i--){ if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){ return true; } } return false; } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "CoD MoD | Cs-Bezlitosni^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }