Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Usuniecie broni poczatkowej

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vasilli

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Jędrek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 27.09.2012 20:23

Jak w temacie, w jaki sposób mogę usunąć początkową broń dla CT i TT?
Chcę, aby był tylko nóż na start.
  • +
  • -
  • 0

#2 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2012 22:04

Użyj funowego http://amxx.pl/dokum...ip-user-weapons . Zrób aby na początku każdej rundy zabierało broń, a następnie dodawało nóż.

Sprawdź coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init() {
register_plugin("Usuniecie broni poczatkowej", "0.1", "Fajled")

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda(id) {
if(is_user_alive(id))
{
  strip_user_weapons(id)
  give_item(id, "weapon_knife")
}
}


Użytkownik Fajled edytował ten post 27.09.2012 22:05

  • +
  • -
  • 0

#3 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 27.09.2012 22:45

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
zamień sobie np na
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_KNIFE},
Nie wiem czy jak byś w ogóle to usunął czy nie wywali błędów, nawet nie chce mi się tego sprawdzać naprowadziłem cię dalej sobie radź :)
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.09.2012 18:56

@Fajled: Event HLTV nie jest eventem nowej rundy, a na pewno nie można założyć, że jakikolwiek gracz będzie w tym momencie na mapie. Do tego o wiele lepiej nadaje się event Spawnu gracza.

Załączam Ci plugin, który działa poprawnie, usuwając broń w momencie jej otrzymania, podczas spawnu gracza, przetestowany i działający.
Oczywiście plugin Fajleda, zamiast działać, generuje masę błędów, bo próbuje usunąć broń graczom, zanim Ci zostaną "zrespieni" (czyt. pojawią się na mapie).

Załączony plik  remove_default_weapons.sma   492 bajtów  51 Ilość pobrań
  remove_default_weapons.amxx

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.09.2012 19:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPluginy

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 16:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych