Jak w temacie, w jaki sposób mogę usunąć początkową broń dla CT i TT?
Chcę, aby był tylko nóż na start.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.09.2012 20:23
#2
Napisano 27.09.2012 22:04
Użyj funowego http://amxx.pl/dokum...ip-user-weapons . Zrób aby na początku każdej rundy zabierało broń, a następnie dodawało nóż.
Sprawdź coś takiego:
Sprawdź coś takiego:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Usuniecie broni poczatkowej", "0.1", "Fajled") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda(id) { if(is_user_alive(id)) { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") } }
Użytkownik Fajled edytował ten post 27.09.2012 22:05
#3
Napisano 27.09.2012 22:45
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},zamień sobie np na
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_KNIFE},Nie wiem czy jak byś w ogóle to usunął czy nie wywali błędów, nawet nie chce mi się tego sprawdzać naprowadziłem cię dalej sobie radź
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/
http://elite-skill.eu/
#4 Gość_21977_*
Napisano 28.09.2012 18:56
@Fajled: Event HLTV nie jest eventem nowej rundy, a na pewno nie można założyć, że jakikolwiek gracz będzie w tym momencie na mapie. Do tego o wiele lepiej nadaje się event Spawnu gracza.
Załączam Ci plugin, który działa poprawnie, usuwając broń w momencie jej otrzymania, podczas spawnu gracza, przetestowany i działający.
Oczywiście plugin Fajleda, zamiast działać, generuje masę błędów, bo próbuje usunąć broń graczom, zanim Ci zostaną "zrespieni" (czyt. pojawią się na mapie).
remove_default_weapons.sma 492 bajtów 73 Ilość pobrań
remove_default_weapons.amxx
Załączam Ci plugin, który działa poprawnie, usuwając broń w momencie jej otrzymania, podczas spawnu gracza, przetestowany i działający.
Oczywiście plugin Fajleda, zamiast działać, generuje masę błędów, bo próbuje usunąć broń graczom, zanim Ci zostaną "zrespieni" (czyt. pojawią się na mapie).
remove_default_weapons.sma 492 bajtów 73 Ilość pobrań
remove_default_weapons.amxx
#5 Gość_21977_*
Napisano 28.09.2012 19:01
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pluginy
#6 Gość_21977_*
Napisano 14.10.2012 16:55
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych