Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokowanie rakiet na klasach

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 chudy1234

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 09.09.2012 17:18

Mam duzo prosbe,zebys zablokowal rakity do tych klas , a mianowicie do :

1.Wsparcie Ogniowe:
Inteligencja:0
Zdrowie:0
Wytrzymalość:10
Kondycja0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis:Posiada dwie rakiety

2.Terrorysta:
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymalość:0
Kondycja5
Bronie:m4a1
Dodatkowy opis:Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga

3.Umarly:
Inteligencja:0
Zdrowie:35
Wytrzymalość:10
Kondycja:60
Bronie:deagle,ak47
Dodatkowy opis:Posiada 2 duchy oraz Ak. i DGL.

4.Kamikadze:
Inteligencja:0
Zdrowie:-25
Wytrzymalość:20
Kondycja8
Bronie:m4a1,ak47
Dodatkowy opis:Posiada cztery rakiety

5.Cieżki Żolnierz(Klasa Premium):
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymalość:6
Kondycja-20
Bronie:m249
Dodatkowy opis:Ma 10 rakiet

6.Terminator(Klasa Premium):
Inteligencja:5
Zdrowie:30
Wytrzymalość:7
Kondycja10
Bronie:hegrenade,famas,awp
Dodatkowy opis:Posiada 3 rakiety,ma mniejsza widocznosc z awp

7.Elektryk:
Inteligencja:20
Zdrowie:40
Wytrzymalość:20
Kondycja40
Bronie:m249,m4a1
Dodatkowy opis:Ma 3 blyskawice.(Uzycie:Klawisz E)

8.Killer:
Inteligencja:50
Zdrowie:60
Wytrzymalość:50
Kondycja40
Bronie:hegrenade,usp,m4a1,ak47
Dodatkowy opis:1/8 z M4A1,AK47,HE,5 rakiet,malo widzialny podczas kucania

9.Barszcz:
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymalość:100
Kondycja100
Bronie:hegrenade,usp,awp,m4a1,deagle,ak47
Dodatkowy opis:1/8 z M4A1,AK47,HE,5 rakiet,malo widzialny podczas kucania,ma 1/12 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika

Jak Jeszcze sie da to proszę zeby zablokowac na 10 sek perk :
Wyposarzenie Wsparcia-Masz 2 rakiety co runde.

Jesli ktos to wszytko Zrobi będę bardzo wdzieczny do konca zycia :D Te prosbe kieruje do CheQ :D
Oczywiscie dam + jesli macie tu takie cos :D

#2 RoNnI

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 09.09.2012 20:26

Czemu chcesz blokować rakiety? jeśli masz pliki sma tych klas to usuń rakiety w tych klasach

#3 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 10.09.2012 14:19

Sorki zle napisalem chodzi mi o zablokowanie tych klas na 10 sek

#4 RoNnI

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 10.09.2012 16:36

a to ok ;d łap
http://amxx.pl/topic...astu-sekundach/

#5 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 10.09.2012 17:15

RoNnI ja nie chcę blokowac umiejetnosci tylko same rakiety z tego co wiem nie ma takiego pluginu na nowego Cod Moda i trzeba zrobic na kazda klase osobno Wiec o to proszę HELP!!

Ps.Najbardziej zalerzy mi na klasie Umarly i Elektryk

Użytkownik chudy1234 edytował ten post 10.09.2012 17:15


#6 RoNnI

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 10.09.2012 19:06

ten plugin to jest taki że przez 15 sekund na początku rundy blokuje możliwość puszczania rakiet więc o co ci chodzi ?

#7 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 10.09.2012 19:15

ReNni umiem czytac i ja nie chcę blokowac perku lub umiejetnosci na all klasach bo jak klasa ma np. niewidzialnosc na 5 sek to nie bedzie mógł od razu uzyc mi chodzi tylko o rakiety :P

Ps.Wsparcie ogniowe sobie zrobilem inne z rakietami tez moge ale Umarlego i Elektryka nie umiem POMOCY!!

Użytkownik chudy1234 edytował ten post 10.09.2012 19:29


#8 RoNnI

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:134
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 10.09.2012 20:52

Mam duzo prosbe,zebys zablokowal rakity do tych klas , a mianowicie do :
to są twoje słowa ;]
więc zablokować puszczanie rakiet na klasach które podałeś? nie perki tylko rakiety u tych klas ?

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.09.2012 11:17

Te prosbe kieruje do CheQ :D


Czemu akurat do mnie? O.o

To proste a jako że Sma nie podałeś to dam instrukcje

Przed Plugin init dodajesz
new bool:blokada;

w plugin_init dodajesz

register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");

do pluginu dodajesz takie funkcje

public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;

a w publicu puszczania rakiety przed jej stworzeniem dodaj
if(blokada)
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#10 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 11.09.2012 17:02

Ok chyba sobie poradze ale Umarly i Elektryk jak będę robil to wszystko tak samo czy mam cos inaczej ?? xD

Użytkownik chudy1234 edytował ten post 11.09.2012 17:02


#11 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.09.2012 17:12

Tak samo. Jak dobrze wkleisz to będzie git.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#12 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 11.09.2012 19:05

Ok thx ci bardzo leca plusy :D


Mozna tez jakos perk "Wyposazenie wsparcia" zablokowac na 10 sek po rozpoczeciu rundy ?? xD

Pomoze ktos z klasa ciezki zolniez ?? bo nie moge skomplikowac podaje sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #include  #include  #include  new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Ciezki Zolnierz"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 10 rakiet"; new const bronie = 1< get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } 

Użytkownik chudy1234 edytował ten post 11.09.2012 18:38


#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.09.2012 19:13

Mozna tez jakos perk "Wyposazenie wsparcia" zablokowac na 10 sek po rozpoczeciu rundy ?? xD


Moja metoda jest wręcz uniwersalna. Pasuje Do Itemów i klas, Coda nowego i starego a nawet do diablo więc wszystko robisz tak samo.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#14 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 11.09.2012 19:17

Noo dobra a pomozesz mi w tej klasie ciezki zolnierZ ?? bo ja sie juz mecze z godzine i nie moge tego zrobic -,-

#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.09.2012 19:18

Daj SMA w załączniku nie w Tagu
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#16 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 11.09.2012 20:14

Chwilka xD

Spoiler


Tak nie moze byc ? xD

Dobra rezygnuje z tego poprostu nieograniam :/

Załączone pliki


Użytkownik chudy1234 edytował ten post 11.09.2012 19:34


#17 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 12.09.2012 07:13

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Ciezki Zolnierz";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 10 rakiet";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;
new bool:blokada;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(blokada)
  return PLUGIN_CONTINUE;

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Robi się tak jak napisałem.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#18 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 12.09.2012 16:30

CheQ a jak bym ci podal pliki SMA to zrobil bys all preucz wsparcia i ciezkiego zolnierza ??

#19 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.09.2012 17:25

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "Blokada rakiet"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "rocket", "SpawnRocket", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")
}

public SpawnRocket(ent)
if(is_valid_ent(ent) && task_exists(987))
remove_entity(ent);


public NowaRunda()
set_task(10.0, "Odblokuj", 987);

public Odblokuj()
return PLUGIN_CONTINUE;


masz tu plugin ktory blokuje rakiety dla wszystkich klas
  • +
  • -
  • 1

#20 chudy1234

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 12.09.2012 17:57

Dobra sprawdze czy dziala w weekend jak zadziala masz + :D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych