Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

rakiety po 15-astu sekundach

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 *RefresH*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 12.01.2012 23:49

siemka poszukuję Pluginu dzięki któremu (rakiety!) można puszczać 15 sekund po rozpoczeciu rundy.

próbowałem wielu i szukałem... chyba na darmo więc może wy pomożecie?

Użytkownik *RefresH* edytował ten post 12.01.2012 23:42


#2 General_2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Witia
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 12.01.2012 23:53

siemka poszukuję Pluginu dzięki któremu (rakiety!) można puszczać 15 sekund po rozpoczeciu rundy.

O jakich Rakietach mowa ?? Dla kogo one mają być ??




Dołączona grafika

Użytkownik General_2 edytował ten post 12.01.2012 23:55

  • +
  • -
  • 0

#3 *RefresH*

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 15.01.2012 19:30

chce blokade rakietek (takie jakie ma wsparcie ogn.) czyli rozpocznie się runda i żeby pisało rakiety puszczamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy i dopiero po tych 15 sekundach od rozpoczęcia można puszczać

help... ME!

refresh

Użytkownik *RefresH* edytował ten post 14.01.2012 18:02


#4 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2012 19:36

Jemu chodzi o blokadę 15 sekundową na rakiety , które są dopisane do klas , Np Wsparcie Ogniowe , Kamikadze

#5 Brylant

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.01.2012 19:40

Spróbuj to, skompiluj:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Blokada Rakiet by Formoza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FORMOZA"
new mozna;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+use","Blokada")
register_clcmd("useperk","Blokada")
register_clcmd("+useperk","Blokada")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
mozna = 0
set_task(15.0,"moznauzywac")
}
public moznauzywac()
{
mozna =1
}
public Blokada()
{
if(!mozna)
  return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#6 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2012 19:46

register_clcmd("useperk","Blokada")
register_clcmd("+useperk","Blokada")

Tylko co Up podałeś to jest blokada 15 sec to jest na perki itp a on chce tylko na blokadę na samie rakiety , perki odblokowane można używać na początku rundy nie czekając 15 sec

#7 *RefresH*

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 19.01.2012 15:27

nawet to testowałem powyżej NIE DZIAŁA jakieś inne propozycje?

refresh

refresh

Użytkownik *RefresH* edytował ten post 15.01.2012 21:05






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych