Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o dodanie kuszy do klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 CapitalCitid

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Imię:Dawd
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 30.08.2012 08:57

Proszę dodac kuszę do klasy i podac mi modele. Kusza żeby była zamias USP/GLOCK. DAJE 4x+. Kusza żeby miała 5 strzałów.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Tigerr (Premium)";
new const opis[] = "Odporny na HeadShoty, zamiast noża pazuty i 1/1 z nich, zamiast usp/glock kusza, posiada UMP.  ";
new const bronie = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
				register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
				cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
				RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
				register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
				register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
				ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
				ma_klase[id] = false;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
				if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
								return FMRES_IGNORED;

				new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
				if(!is_user_connected(iHit))
								return FMRES_IGNORED;
				if(!ma_klase[iHit])
								return FMRES_IGNORED;

				set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
				return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
				precache_model("models/dres/v_pazury.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
				new weapon = read_data(2);
				if(ma_klase[id])
				{
								if(weapon == CSW_KNIFE)
								{
												set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_pazury.mdl")
								}
				}
}

Użytkownik CapitalCitid edytował ten post 30.08.2012 08:58





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych