Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o dodanie do klasy teleportu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wicumen

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 29.08.2012 15:09

Witam proszę by ktoś dodał mi do tej klasy teleport z góry dzięki.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#include <engine>
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
new const nazwa[] = "NitrogenGalil (Premium)";
new const opis[] = "Posiada nitrogen gail ktory zamraza wroga.";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "ToJaTwojTelefon");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
g_NitrogenGalil[id] = true
	    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) //FLAGA
	    {
			    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
	    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED

if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;

static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
 
if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL)
{
  if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
  return HAM_IGNORED
 
  set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
  set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
 
  Effects(originF)
 
  emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}


Użytkownik Wicumen edytował ten post 29.08.2012 15:10


#2 Wicumen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 31.08.2012 14:30

@refresh

#3 Wicumen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 02.09.2012 17:15

@refresh

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.09.2012 10:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych