Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 29.08.2012 07:58
Daje oczywiście + za pomoc i wielkie THX
#2
Napisano 29.08.2012 09:51
#include <hamsandwich>
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
na końcu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage*=2;
}
return HAM_IGNORED;
}
a z tmp
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_TMP)
{
damage*=2.5;
}
return HAM_IGNORED;
}
Oczywiście na samej górze musi być pod ostatnim #include

new ma_klase[33];
i niżej pod plugin_init
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
#3
Napisano 29.08.2012 09:55
#include
nie trzeba
#define DMG_BULLET (1<<1)
???
#4
Napisano 29.08.2012 09:58

#5
Napisano 29.08.2012 11:02
Nie. DMG_BULLET trzeba gdy chcesz zrobić 1/x na zabicie
Aczkolwiek nie musisz.. Możesz użyć i tu i tu Defina. Pozwól że Cię poprawie.

nie ma sensu dodawać
#define DMG_BULLET (1<<1)
jeśli w kodzie już mamy sprawdzenie czy zadane obrażenia są obrażeniami z nabojów (1<<1 w Damagebits oznacza naboje , możesz je dodać ale w kodzie Gluta nie widze sensu)
if(!(damagebits &(1<<1)))
return HAM_IGNORED;
Gluciu jak już Ci pisałem musisz się spoooro nauczyć

#6
Napisano 29.08.2012 16:18
#7
Napisano 29.08.2012 16:42

Użytkownik Endzi edytował ten post 29.08.2012 16:43
#8
Napisano 29.08.2012 18:20
Czyli kody gluta są użyteczne czy nie???
Są. Powinny działać.
#9
Gość_21977_*
Napisano 03.09.2012 12:04
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych