Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] x% obrażeń z broni

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 07:58

Siema. Mam pytanie. Co i gdzie w sma klasy trzeba dopisać by było np. 200% obrażeń z M4 albo 250% obrażeń z TMP?
Daje oczywiście + za pomoc i wielkie THX

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 29.08.2012 09:51

Na górze

#include <hamsandwich>


w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


na końcu

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage*=2;
}

return HAM_IGNORED;
}


a z tmp

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_TMP)
{
damage*=2.5;
}

return HAM_IGNORED;
}


Oczywiście na samej górze musi być pod ostatnim #include :)

new ma_klase[33];


i niżej pod plugin_init

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 2

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 09:55

a pod
#include
nie trzeba
#define DMG_BULLET (1<<1)
???

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 29.08.2012 09:58

Nie. DMG_BULLET trzeba gdy chcesz zrobić 1/x na zabicie :)
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.08.2012 11:02

Nie. DMG_BULLET trzeba gdy chcesz zrobić 1/x na zabicie :)


Aczkolwiek nie musisz.. Możesz użyć i tu i tu Defina. Pozwól że Cię poprawie. ;>

nie ma sensu dodawać

#define DMG_BULLET (1<<1)


jeśli w kodzie już mamy sprawdzenie czy zadane obrażenia są obrażeniami z nabojów (1<<1 w Damagebits oznacza naboje , możesz je dodać ale w kodzie Gluta nie widze sensu)

if(!(damagebits &(1<<1)))
return HAM_IGNORED;



Gluciu jak już Ci pisałem musisz się spoooro nauczyć ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 16:18

Czyli kody gluta są użyteczne czy nie???

#7 Endzi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.08.2012 16:42

Też mam ten problem, proszę o pomoc :)

Użytkownik Endzi edytował ten post 29.08.2012 16:43

  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.08.2012 18:20

Czyli kody gluta są użyteczne czy nie???


Są. Powinny działać.
  • +
  • -
  • 1

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.09.2012 12:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.09.2012 12:04

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

ModyCall of Duty ModPytania





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych