Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.08.2012 07:58
Siema. Mam pytanie. Co i gdzie w sma klasy trzeba dopisać by było np. 200% obrażeń z M4 albo 250% obrażeń z TMP?
Daje oczywiście + za pomoc i wielkie THX
Daje oczywiście + za pomoc i wielkie THX
#2
Napisano 29.08.2012 09:51
Na górze
w plugin_init
na końcu
a z tmp
Oczywiście na samej górze musi być pod ostatnim #include
i niżej pod plugin_init
#include <hamsandwich>
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
na końcu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage*=2;
}
return HAM_IGNORED;
}
a z tmp
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_TMP)
{
damage*=2.5;
}
return HAM_IGNORED;
}
Oczywiście na samej górze musi być pod ostatnim #include
new ma_klase[33];
i niżej pod plugin_init
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
#3
Napisano 29.08.2012 09:55
a pod
#include
nie trzeba
#define DMG_BULLET (1<<1)
???
#include
nie trzeba
#define DMG_BULLET (1<<1)
???
#4
Napisano 29.08.2012 09:58
Nie. DMG_BULLET trzeba gdy chcesz zrobić 1/x na zabicie
#5
Napisano 29.08.2012 11:02
Nie. DMG_BULLET trzeba gdy chcesz zrobić 1/x na zabicie
Aczkolwiek nie musisz.. Możesz użyć i tu i tu Defina. Pozwól że Cię poprawie.
nie ma sensu dodawać
#define DMG_BULLET (1<<1)
jeśli w kodzie już mamy sprawdzenie czy zadane obrażenia są obrażeniami z nabojów (1<<1 w Damagebits oznacza naboje , możesz je dodać ale w kodzie Gluta nie widze sensu)
if(!(damagebits &(1<<1)))
return HAM_IGNORED;
Gluciu jak już Ci pisałem musisz się spoooro nauczyć
#6
Napisano 29.08.2012 16:18
Czyli kody gluta są użyteczne czy nie???
#7
Napisano 29.08.2012 16:42
Też mam ten problem, proszę o pomoc
Użytkownik Endzi edytował ten post 29.08.2012 16:43
#8
Napisano 29.08.2012 18:20
Czyli kody gluta są użyteczne czy nie???
Są. Powinny działać.
#9 Gość_21977_*
Napisano 03.09.2012 12:04
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych