Witam prosiłbym o pare klas
klasa Zboczeniec
-Zdrowie 100
-Kondycja 100
-Wytrzymałość 100
-Inteligencja 100
Bronie :m4,deagl
Opis : 1rakietka i 1/10szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
klasa Saper
-Zdrowie 80
-Kondycja 120
-Wytrzymałość 5
-Inteligencja 0
Bronie :P90
Opis : 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja
klasa Anioł
-Zdrowie 100
-Kondycja 120
-Wytrzymałość 100
-Inteligencja 100
Bronie :P90
Opis : ma nieskączoną ilosć podskoków
klasa Busta KlasaPremium
-Zdrowie 200
-Kondycja 300
-Wytrzymałość 7
-Inteligencja 50
Bronie :M4,ak47
Opis : ma nieskączoną ammo 5podskoków 1/15sznasa na natychmiastowe zabicie z all broni.
klasa Kucacz KlasaPremium
-Zdrowie 100
-Kondycja 10
-Wytrzymałość 300
-Inteligencja 18
Bronie :M4
Opis : Gdy Kuca jest niewidzialny.
klasa HeadAdmin
-Zdrowie 100
-Kondycja 120
-Wytrzymałość 100
-Inteligencja 100
Bronie :M4,P90
Opis : Jest Zabisty 1/10szans na natychmiastowe zabicie 3apteczki gdy kuca 50% niewidzialnosci.
Ps. Proszę dobrze wykonać za każda klase plus, Przepraszam za orto.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.08.2012 09:48
#2
Napisano 28.08.2012 10:00
Saper
Anioł
Kucacz (admin_lvl_h)
Zboczeniec
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Saper"; new const opis[] = "Posiada 3 miny"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 80; new const kondycja = 120; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } }
Anioł
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Aniol"; new const opis[] = "Nieskaczona ilosc podskokow"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 120; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 30; return FMRES_IGNORED; }
Kucacz (admin_lvl_h)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Kucacz"; new const opis[] = "Gdy kuca jest niewidoczny"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 18; new const wytrzymalosc = 300; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 6); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Zboczeniec
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Zboczeniec"; new const opis[] = "1/10 na wyrzucenei broni i rakietka"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 10) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
#3
Napisano 28.08.2012 10:09
3maj , licze na +
codclass_Anio.sma 1,19 KB 52 Ilość pobrań
codclass_Anio.amxx
codclass_HeadAdmin.sma 5,11 KB 27 Ilość pobrań
codclass_HeadAdmin.amxx
codclass_Kucacz.sma 1,29 KB 32 Ilość pobrań
codclass_Kucacz.amxx kucasz na fladze h jest
codclass_Saper.sma 3,08 KB 39 Ilość pobrań
codclass_Saper.amxx
codclass_Zboczeniec.sma 3,61 KB 36 Ilość pobrań
codclass_Zboczeniec.amxx
codclass_Anio.sma 1,19 KB 52 Ilość pobrań
codclass_Anio.amxx
codclass_HeadAdmin.sma 5,11 KB 27 Ilość pobrań
codclass_HeadAdmin.amxx
codclass_Kucacz.sma 1,29 KB 32 Ilość pobrań
codclass_Kucacz.amxx kucasz na fladze h jest
codclass_Saper.sma 3,08 KB 39 Ilość pobrań
codclass_Saper.amxx
codclass_Zboczeniec.sma 3,61 KB 36 Ilość pobrań
codclass_Zboczeniec.amxx
Użytkownik Kiper edytował ten post 28.08.2012 10:12
Za pomoc daje +.
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#4
Napisano 28.08.2012 10:12
thx będzie 5plusów bo 5klas mógłyś zrobić jeszcze Busta ?
#5
Napisano 28.08.2012 10:17
JA byłem pierwszy :<
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
>.<
kucasz na fladze h jest
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
>.<
#6
Napisano 28.08.2012 10:46
no ok i tak bym wiedział bo bym sma zobaczył ale dam ci plusa bo napisałeś
Kucacz jest pod T czy pod H ?? bo w sma pisze mi że pod H a już mam jedna klase pod H. !!!
Ps. Czekam na klase BusTa.
Kucacz jest pod T czy pod H ?? bo w sma pisze mi że pod H a już mam jedna klase pod H. !!!
Ps. Czekam na klase BusTa.
Użytkownik BooYa edytował ten post 28.08.2012 10:47
#7
Napisano 28.08.2012 11:26
ADMIN_LEVEL_H to jest flaga TKucacz jest pod T czy pod H ?? bo w sma pisze mi że pod H a już mam jedna klase pod H. !!!
#8
Napisano 28.08.2012 12:07
aha a ja mam już klase jedną pod admin_level H
@Ref proszę ostatnią klase :
klasa Busta KlasaPremium
-Zdrowie 200
-Kondycja 300
-Wytrzymałość 7
-Inteligencja 50
Bronie :M4,ak47
Opis : ma nieskączoną ammo 5podskoków 1/15sznasa na natychmiastowe zabicie z all broni.
@Ref proszę ostatnią klase :
klasa Busta KlasaPremium
-Zdrowie 200
-Kondycja 300
-Wytrzymałość 7
-Inteligencja 50
Bronie :M4,ak47
Opis : ma nieskączoną ammo 5podskoków 1/15sznasa na natychmiastowe zabicie z all broni.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych