Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pare Klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 BooYa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2012 09:48

Witam prosiłbym o pare klas :)


klasa Zboczeniec
-Zdrowie 100
-Kondycja 100
-Wytrzymałość 100
-Inteligencja 100
Bronie :m4,deagl
Opis : 1rakietka i 1/10szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi





klasa Saper
-Zdrowie 80
-Kondycja 120
-Wytrzymałość 5
-Inteligencja 0
Bronie :P90
Opis : 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja


klasa Anioł
-Zdrowie 100
-Kondycja 120
-Wytrzymałość 100
-Inteligencja 100
Bronie :P90
Opis : ma nieskączoną ilosć podskoków


klasa Busta KlasaPremium
-Zdrowie 200
-Kondycja 300
-Wytrzymałość 7
-Inteligencja 50
Bronie :M4,ak47
Opis : ma nieskączoną ammo 5podskoków 1/15sznasa na natychmiastowe zabicie z all broni.


klasa Kucacz KlasaPremium
-Zdrowie 100
-Kondycja 10
-Wytrzymałość 300
-Inteligencja 18
Bronie :M4
Opis : Gdy Kuca jest niewidzialny.



klasa HeadAdmin
-Zdrowie 100
-Kondycja 120
-Wytrzymałość 100
-Inteligencja 100
Bronie :M4,P90
Opis : Jest Zabisty 1/10szans na natychmiastowe zabicie 3apteczki gdy kuca 50% niewidzialnosci.





Ps. Proszę dobrze wykonać za każda klase plus, Przepraszam za orto.
  • +
  • -
  • 0

#2 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Nowy

  • Postów:51
Offline

Napisano 28.08.2012 10:00

Saper
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Saper";
new const opis[]    = "Posiada 3 miny";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 80;
new const kondycja  = 120;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

Anioł
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Aniol";
new const opis[]    = "Nieskaczona ilosc podskokow";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 120;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 30;
return FMRES_IGNORED;
}

Kucacz (admin_lvl_h)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Kucacz";
new const opis[]    = "Gdy kuca jest niewidoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 18;
new const wytrzymalosc = 300;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 6);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

Zboczeniec
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Zboczeniec";
new const opis[]    = "1/10 na wyrzucenei broni i rakietka";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 10) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}


#3 Kiper

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:RDM
Offline

Napisano 28.08.2012 10:09

3maj , licze na + :)

Załączony plik  codclass_Anio.sma   1,19 KB  52 Ilość pobrań
  codclass_Anio.amxx

Załączony plik  codclass_HeadAdmin.sma   5,11 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_HeadAdmin.amxx

Załączony plik  codclass_Kucacz.sma   1,29 KB  32 Ilość pobrań
  codclass_Kucacz.amxx kucasz na fladze h jest

Załączony plik  codclass_Saper.sma   3,08 KB  39 Ilość pobrań
  codclass_Saper.amxx

Załączony plik  codclass_Zboczeniec.sma   3,61 KB  36 Ilość pobrań
  codclass_Zboczeniec.amxx

Użytkownik Kiper edytował ten post 28.08.2012 10:12

Za pomoc daje +.
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d

#4 BooYa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2012 10:12

thx będzie 5plusów bo 5klas mógłyś zrobić jeszcze Busta ?
  • +
  • -
  • 0

#5 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Nowy

  • Postów:51
Offline

Napisano 28.08.2012 10:17

JA byłem pierwszy :<

kucasz na fladze h jest


ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
>.<

#6 BooYa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2012 10:46

no ok i tak bym wiedział bo bym sma zobaczył xD ale dam ci plusa bo napisałeś xD

Kucacz jest pod T czy pod H ?? bo w sma pisze mi że pod H a już mam jedna klase pod H. !!!


Ps. Czekam na klase BusTa.

Użytkownik BooYa edytował ten post 28.08.2012 10:47

  • +
  • -
  • 0

#7 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Nowy

  • Postów:51
Offline

Napisano 28.08.2012 11:26

Kucacz jest pod T czy pod H ?? bo w sma pisze mi że pod H a już mam jedna klase pod H. !!!

ADMIN_LEVEL_H to jest flaga T

#8 BooYa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2012 12:07

aha a ja mam już klase jedną pod admin_level H

@Ref proszę ostatnią klase :
klasa Busta KlasaPremium
-Zdrowie 200
-Kondycja 300
-Wytrzymałość 7
-Inteligencja 50
Bronie :M4,ak47
Opis : ma nieskączoną ammo 5podskoków 1/15sznasa na natychmiastowe zabicie z all broni.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych