Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

QTM_CodMod kompilacja - problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dixon37

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 20.08.2012 16:55

Witam otóż chciałem skompilować qtm_codmod lecz przy tej właśnie czynności wyskakują mi błędy . Mógłbym prosić o naprawienie ich bądź kompilacje :> ?


QTM_CodMod.sma(94) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(94) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
QTM_CodMod.sma(185) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
QTM_CodMod.sma(186) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(208) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
QTM_CodMod.sma(209) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(345) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(423) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(432) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(443) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(480) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(486) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(495) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(510) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(511) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(512) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(523) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(524) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(525) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(528) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(680) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(740) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(741) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(744) : warning 209: function "Odrodzenie" should return a value
QTM_CodMod.sma(746) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(748) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
QTM_CodMod.sma(749) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(752) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(753) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
QTM_CodMod.sma(755) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(758) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(759) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
QTM_CodMod.sma(761) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(763) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(766) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(769) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(772) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(777) : error 021: symbol already defined: "get_user_weapons"
QTM_CodMod.sma(778) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(779) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(780) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(783) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(787) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(793) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(799) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Errors.

Kawon (20.08.2012 22:40):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.08.2012 19:09

Powinno być już dobrze, ale lepiej sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 20.08.2012 20:35

dzięki działa, ale jak chciałem dodać kolejną klasę to znowu te same błędy .. od czego to zależy, co robię źle ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 20.08.2012 21:02

Gdzieś zapominasz klamry
  • +
  • -
  • 0

#5 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 20.08.2012 21:47

A mógłby ktoś to przejrzeć i powiedzieć gdzie :D ?
  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.08.2012 22:40

O ile dobrze pamiętam to tablice z nazwą klasy i opisem, po ostatniej wartości nie powinno być przecinka, przy wcześniejszych wpisach jest wymagany i chyba były u Ciebie fragmenty kodu podublowane, daj sma to ci jutro poprawie.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 20.08.2012 23:21

O ile dobrze pamiętam to tablice z nazwą klasy i opisem, po ostatniej wartości nie powinno być przecinka, przy wcześniejszych wpisach jest wymagany i chyba były u Ciebie fragmenty kodu podublowane, daj sma to ci jutro poprawie.





Załączyłem .sma . Jeżeli byś mógł to od razu napisz gdzie popełniam błędy ;D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 21.08.2012 01:52

Załączyłem .sma . Jeżeli byś mógł to od razu napisz gdzie popełniam błędy no i w sumie to mógłbyś mi dodać klasy 2 ;P
Major -MP5, FAMAS i DEAGLE, 120hp bazowe, 100 pancerza, podwojny skok
Granatkik - Deagle , HE i 1/3 z he, 130hp bazowe, 50 pancerza, 120% szybkosci :)


Z góry dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#9 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.08.2012 12:00

Myślałem że coś dodałeś... dałeś mi ten sam rozdupcony kod, pomijam to, klasy ci dodałem, lecz sprawdź czy działa, bo w starym kodzie nie siedze od połowy roku.

Przeczytaj jakiś poradnik o dodawaniu klas do CoD'a starego i klika podstaw o PAWN.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#10 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 21.08.2012 23:51

Dzięki wielkie, wszystko działa ! :) nie dodałeś podwójnego skoku ale nie musisz już w sumie ;] możesz mi tylko napisać jak dodać klasie podwójny skok ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 22.08.2012 11:29

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == GENERAL || klasa_gracza[id] == Major)


Dodałem, powinno działać.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#12 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 22.08.2012 21:16

Dobra dzięki :)
Punkt dla Cb ;D

I takie pytanko jeszcze, czy w starym codzie można dodać klasie niewidzialność, np. podczas kucania?
Jeżeli tak to jak :D ?
  • +
  • -
  • 0

#13 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 22.08.2012 23:55

Oczywiście że sie da, jutro wyciągnę to z mojego starego coda, bo na telu jestem.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#14 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 23.08.2012 15:38

nie pamiętam szczególnie, ale powinno chyba być w CmdStart

if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK) && klasa_gracza[id] == twoja_klasa){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK && klasa_gracza[id] == twoja_klasa){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#15 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 23.08.2012 19:39

I co z tym zrobić, gdzie wpisać nazwe klasy itp :D ?
  • +
  • -
  • 0

#16 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.08.2012 10:29

ten warunek wklejasz do CmdStart (forward) może być gdzieś na końcu, a nazwe klasy podajesz zamiast twoja_klasa.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#17 Dixon37

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 25.08.2012 21:48

a mógłbyś mi dodać klasę premium bo jak ja dodaje to znowu nie chce się kompilować :D

Elitarny Sniper

Bazowe HP - 130
Pancerz - 100
Szubkość - normalna

Posiada AWP i 1/1 z niego, deagle, HE i 1/2 z niego, mała widzialność podczas kucania. ;)

Jakbyś mógł to proszę Cię dodaj bo mi te errory wyskakują :) Będzie punkt :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych