QTM_CodMod.sma(94) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(94) : error 008: must be a constant expression; assumed zero QTM_CodMod.sma(185) : error 001: expected token: "}", but found "-string-" QTM_CodMod.sma(186) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(208) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) QTM_CodMod.sma(209) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(345) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(423) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(432) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(443) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(480) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(486) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(495) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(510) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(511) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(512) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(523) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(524) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(525) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(528) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(680) : error 088: number of arguments does not match definition QTM_CodMod.sma(740) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(741) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(744) : warning 209: function "Odrodzenie" should return a value QTM_CodMod.sma(746) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(748) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns QTM_CodMod.sma(749) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(752) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(753) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns QTM_CodMod.sma(755) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(758) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(759) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns QTM_CodMod.sma(761) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(763) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(766) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(769) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(772) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(777) : error 021: symbol already defined: "get_user_weapons" QTM_CodMod.sma(778) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(779) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(780) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(783) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(787) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(793) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(799) : error 010: invalid function or declaration Compilation aborted. 26 Errors.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
QTM_CodMod kompilacja - problem
#1
Napisano 20.08.2012 16:55
Załączone pliki
#2
Napisano 20.08.2012 19:09
Załączone pliki
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 20.08.2012 20:35
#4
Napisano 20.08.2012 21:02
#5
Napisano 20.08.2012 21:47
#6
Napisano 20.08.2012 22:40
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 20.08.2012 23:21
O ile dobrze pamiętam to tablice z nazwą klasy i opisem, po ostatniej wartości nie powinno być przecinka, przy wcześniejszych wpisach jest wymagany i chyba były u Ciebie fragmenty kodu podublowane, daj sma to ci jutro poprawie.
Załączyłem .sma . Jeżeli byś mógł to od razu napisz gdzie popełniam błędy ;D
Załączone pliki
#8
Napisano 21.08.2012 01:52
Major -MP5, FAMAS i DEAGLE, 120hp bazowe, 100 pancerza, podwojny skok
Granatkik - Deagle , HE i 1/3 z he, 130hp bazowe, 50 pancerza, 120% szybkosci
Z góry dzięki
#9
Napisano 21.08.2012 12:00
Przeczytaj jakiś poradnik o dodawaniu klas do CoD'a starego i klika podstaw o PAWN.
Załączone pliki
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#10
Napisano 21.08.2012 23:51
#11
Napisano 22.08.2012 11:29
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == GENERAL || klasa_gracza[id] == Major)
Dodałem, powinno działać.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#12
Napisano 22.08.2012 21:16
Punkt dla Cb ;D
I takie pytanko jeszcze, czy w starym codzie można dodać klasie niewidzialność, np. podczas kucania?
Jeżeli tak to jak ?
#13
Napisano 22.08.2012 23:55
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#14
Napisano 23.08.2012 15:38
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK) && klasa_gracza[id] == twoja_klasa){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK && klasa_gracza[id] == twoja_klasa){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#15
Napisano 23.08.2012 19:39
#16
Napisano 24.08.2012 10:29
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#17
Napisano 25.08.2012 21:48
Elitarny Sniper
Bazowe HP - 130
Pancerz - 100
Szubkość - normalna
Posiada AWP i 1/1 z niego, deagle, HE i 1/2 z niego, mała widzialność podczas kucania.
Jakbyś mógł to proszę Cię dodaj bo mi te errory wyskakują Będzie punkt
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych