Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

rmf z Source na 1.6


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 16.08.2012 16:41

Witam czy jak bym wziął rmf mapy do source czy skomplikowaniu chodziła by na 1.6 oczywiście usuniete byty .
Z Góry dziękuje Arex

#2 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.08.2012 18:42

musialbys usunac tekstury source, po za tym nie wiem jak sie to odbije na optymalizacje ale mozliwe ze bedzie spadek fps lub przekroczony limit 512 modeli
  • +
  • -
  • 1

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#3 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 16.08.2012 21:07

czyli po dekomplikacji nadajać wlasne textury powinno chodzić tak ;d?

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 17.08.2012 14:54

po dekompilacji do .map/.rmf wiele obiektów zostanie "zniszczonych", trzeba bedzie je zrobic od poczatku.
+trzeba zmienić tekstury.
+trzeba usunąć byty z source i dodać odpowiedniki w goldsource.
Wiele dziur będziesz musiał załatać oraz wiele błędów poprawić.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.08.2012 17:26

Dlatego mniej czasu zajmuje zrobienie mapki od zera
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#6 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 17.08.2012 18:39

Dobrze dziękuje ;d
/close

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 18.08.2012 08:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych