Witam czy jak bym wziął rmf mapy do source czy skomplikowaniu chodziła by na 1.6 oczywiście usuniete byty .
Z Góry dziękuje Arex
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
rmf z Source na 1.6
Temat rozp.
Arex
, 16.08.2012 16:41
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.08.2012 16:41
#2
Napisano 16.08.2012 18:42
musialbys usunac tekstury source, po za tym nie wiem jak sie to odbije na optymalizacje ale mozliwe ze bedzie spadek fps lub przekroczony limit 512 modeli
#3
Napisano 16.08.2012 21:07
czyli po dekomplikacji nadajać wlasne textury powinno chodzić tak ;d?
#4
Napisano 17.08.2012 14:54
po dekompilacji do .map/.rmf wiele obiektów zostanie "zniszczonych", trzeba bedzie je zrobic od poczatku.
+trzeba zmienić tekstury.
+trzeba usunąć byty z source i dodać odpowiedniki w goldsource.
Wiele dziur będziesz musiał załatać oraz wiele błędów poprawić.
+trzeba zmienić tekstury.
+trzeba usunąć byty z source i dodać odpowiedniki w goldsource.
Wiele dziur będziesz musiał załatać oraz wiele błędów poprawić.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 17.08.2012 17:26
Dlatego mniej czasu zajmuje zrobienie mapki od zera
#6
Napisano 17.08.2012 18:39
Dobrze dziękuje ;d
/close
/close
#7
Napisano 18.08.2012 08:58
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych