Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z granate sack ,z galileo i z vipem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Forest94

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 14.08.2012 18:10

1.Mam problem z granate sack and limiter
http://amxx.pl/topic...ck-and-limiter/

Mianowiecie chce ustawic aby mozna bylo kupic na raz 2 granaty czyli miec przy sobie 2 granaty ale zeby mozna bylo kupic duzo granatow na runde tymczasem ustawiajac w cvarach
np.
mp_max_fb "4" // <maksymalna liczba granatow blyskowych do kupienia>
mp_max_he "4" // <maksymalna liczba granatow odlamkowych do kupienia>
mp_max_sg "4" // <maksymalna liczba granatow dymnych do kupienia>
I nic nie zmieniajac w sma moge miec przy sobie 4 granaty do kupienia na raz ale i tylko 4 na runde moge kupic nie wiem czemu.Probowale zmieniac cos w sma ale nie moge do tego dojsc zeby mozna miec max 2 HE przy sobie do kupienia ale rownoczesnie duzo na runde.

2.drugi problem uzywam gallileo zarzadzania map wszystko fajnie tylko nie moge nominowac map do vote.Mapy sa w pliku mapcycle dziala vote i wszystko sa w modmenu ale nie moge nominowac zadnej z map.
Cvary ustawione tak:

// galileo sterowanie mapami
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Je?li gracze będš wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana je?li gracze wybiorš ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczšce Vota 1- Wyłšczone 0- wyłšczone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wy?wietlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skšd maja być wczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygajšce następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane sš dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygajšce

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianš mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// je?li serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skšd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane d?więki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"


3.Problem z vipem tutaj sma do pobrania http://www.speedysha...m/J3PtY/vip.sma
Nie wyswietla sie menu broni dla vipa nie wiem dla czego cvary ustawione jak nalezy.
Nie dodaje nawet granatów co runde działa tylko dodawanie HP za killa i kasy.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
new mpd, mkb, mhb
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new g_vip_active
new g_menu_active
new bool:HasC4[33]
#define DAMAGE_RECIEVED
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 1234567890
new round;
/* #if defined DAMAGE_RECIEVED
    new g_MsgSync2
#endif */

public plugin_init()
{
    register_plugin("VIP PL Wersja", "2.04", "MlodyJNTR")
    mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
    mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
    mhb = register_cvar("money_hs_bonus","300")
    health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
    health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
    health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
    g_vip_active = register_cvar("vip_active", "0")
    g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")

    register_event("Damage","Damage","b")
    register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    register_logevent("Round_Start", 4, "1=Round_Start")
    register_logevent("Round_Reset", 4, "1=Game_Commencing")
    register_event("TextMsg", "Round_Reset", "a", "2&Game_will_restart_in")
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

    maxplayers = get_maxplayers()

    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

    g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

/* #if defined DAMAGE_RECIEVED
    g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif */
    register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
//    register_clcmd("awp","HandleCmd")
    register_clcmd("sg550","HandleCmd")
    register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
//    register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_AWP", "be", "1=1")
    register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_SG550", "be", "1=1")
    register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_G3SG1", "be", "1=1")
    register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_M249", "be", "1=1")
    register_clcmd("say /vip","ShowMotd")
    gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
    register_clcmd("say", "handle_say")
    register_cvar("sv_contact", CONTACT, FCVAR_SERVER)
}

public on_damage(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
    // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
    if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
    if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new damage = read_data(2)

//        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
//        ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
    if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
    {
        new damage = read_data(2)
#endif
        set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
        ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
    }
}

public Damage(id)
{
    new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
    if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
    if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
        if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
        cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
    }
}

public death_msg()
{
    if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public Round_Start()
{
    round++;
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
                return PLUGIN_CONTINUE
            if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
            {
                give_item(player, "weapon_hegrenade");
                give_item(player, "weapon_flashbang");
                give_item(player, "weapon_flashbang");
                give_item(player, "weapon_smokegrenade");
                give_item(player, "item_assaultsuit");
                give_item(player, "item_thighpack");
            }
            if(round > 3) Showrod(player)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public Round_Reset()
{
    round = 0;
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
	  nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
	  nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

public Showrod(id) {
    show_menu(id, Keysrod, "\rVIP Menu^n\d1. \wWez \yM4A1+Deagle ^n\d2. \wWez \yAK47+Deagle^n\d3. \wWez \yAWP+Deagle^n\d4. \wWez \yKrowe+Deagle^n\d5. \wWez \yShotguna+Deagle^n^n\d0. Wyjscie^n", -1, "rod") // Display menu
}
public Pressedrod(id, key) {
    /* Menu:
    * VIP Menu
    * 1. Wez M4A1 + Deagle
    * 2. Wez AK47 + Deagle
    * 3. Wez AWP + Deagle
    * 4. Wez Krowe + Deagle
    * 5. Wez Shotguna + Deagle
    * 0. Exit
    */
    switch (key) {
        case 0: {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
		    
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id,"weapon_m4a1")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                client_print(id, print_center, "Otrzymales M4A1, Deagle, HE, Smoke i 2x Flesh!")
            }
            else
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
            }
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 1: {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
		    
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id,"weapon_ak47")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                client_print(id, print_center, "Wziales AK47, Deagle, HE")
            }
            else
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                client_print(id, print_center, "Otrzymales AK47, Deagle i HE!")
            }
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            
            if (HasC4[id])
                {
                    give_item(id, "weapon_c4");
                    cs_set_user_plant( id );
                }
            }
        case 2: {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
		    
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id,"weapon_awp")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                client_print(id, print_center, "Wziales AWP, Deagle, HE")
            }
            else
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                client_print(id, print_center, "Otrzymales AWP, Deagle i HE!")
            }
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            
            if (HasC4[id])
                {
                    give_item(id, "weapon_c4");
                    cs_set_user_plant( id );
                }
            }
        case 3: {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
		    
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id,"weapon_m249")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                client_print(id, print_center, "Wziales Krowe, Deagle, HE")
            }
            else
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                client_print(id, print_center, "Otrzymales Krowe, Deagle i HE!")
            }
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            
            if (HasC4[id])
                {
                    give_item(id, "weapon_c4");
                    cs_set_user_plant( id );
                }
            }
        case 4: {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
		    
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id,"weapon_xm1014")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_flashbang");
                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                client_print(id, print_center, "Wziales Shotguna, Deagle, HE")
            }
            else
            {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                client_print(id, print_center, "Otrzymales Shotguna, Deagle i HE!")
            }
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            
            if (HasC4[id])
                {
                    give_item(id, "weapon_c4");
                    cs_set_user_plant( id );
                }
            }
        case 9: {
            // 0
            client_print(id, print_center, "Otrzymales Granaty!")
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public HandleCmd(id){
    if (!get_pcvar_num(g_vip_active))
	  return PLUGIN_CONTINUE
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        return PLUGIN_CONTINUE
    client_print(id, print_center, "Niektore bronie sa tylko dla VIPow!")
    return PLUGIN_HANDLED
}

/*
public event_CurWeapon_AWP(id){
    if (!get_pcvar_num(g_vip_active))
	  return PLUGIN_CONTINUE
    if(read_data(2) == CSW_AWP){
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		    client_print(id, print_center, "Snajperka 'AWP' tylko dla VIPow!")
		    client_cmd(id, "drop")
	    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
*/

public event_CurWeapon_SG550(id){
    if (!get_pcvar_num(g_vip_active))
	  return PLUGIN_CONTINUE
    if(read_data(2) == CSW_SG550){
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		    client_print(id, print_center, "AutoKampa 'SG550' tylko dla VIPow!")
		    client_cmd(id, "drop")
	    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public event_CurWeapon_G3SG1(id){
    if (!get_pcvar_num(g_vip_active))
	  return PLUGIN_CONTINUE

    if(read_data(2) == CSW_G3SG1){
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		    client_print(id, print_center, "AutoKampa 'G3SG1' tylko dla VIPow!")
		    client_cmd(id, "drop")
	    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public event_CurWeapon_M249(id){
    if (!get_pcvar_num(g_vip_active))
	  return PLUGIN_CONTINUE

    if(read_data(2) == CSW_M249){
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		    client_print(id, print_center, "Bron 'M249 Para' tylko dla VIPow")
		    client_cmd(id, "drop")
	    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMotd(id)
{
    show_motd(id, "vip.txt")
}

public handle_say(id) {
    new said[192]
    read_args(said,192)
    if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
        set_task(0.1,"print_adminlist",id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_adminlist(user)
{
    new adminnames[33][32]
    new message[256]
    new contactinfo[256], contact[112]
    new id, count, x, len
    
    for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
    {
        if(is_user_connected(id))
        {
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
                get_user_name(id, adminnames[count++], 31)    
        }
    }
    
    len = format(message, 255, "%s VIP'y Dostepne: ",COLOR)
    if(count > 0)
    {
        for(x = 0 ; x < count ; x++)
        {
            len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, adminnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"")
            if(len > 96 ) {
                print_message(user, message)
                len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
            }
        }
        print_message(user, message)
    }
    else {
        len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow")
        print_message(user, message)
    }
    
    get_cvar_string("sv_contact", contact, 63)
    if(contact[0])  {
        format(contactinfo, 111, "%s Kontakt z Adminem -- %s", COLOR, contact)
        print_message(user, contactinfo)
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

print_message(id, msg[]) {
    message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
    write_byte(id)
    write_string(msg)
    message_end()
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


W razie jakis dodatkowych pytan prosb o dokladniejsze opisanie dodanie czegos itd pisac.
Czekam na pomoc i z gory wszystkim dziekuje.Wiem ze trzy problemy w jednym temacie i tak może trochę za dużo ale nie lubię zakładać wielu tematów.
  • +
  • -
  • 0

#2 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 15.08.2012 12:10

odswiezam nikt nie rozwiaze nawet jednego problemu?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych