Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Perk mający 1 osoba na mapę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.08.2012 20:54

Witam.
Czy mógłby ktoś mi zapodać kod do tego żeby 1 gracz na całą mapę miał określony perk?
Uznajmy gracz x dropł perk y to gracz z nie może mieć tego samego perku póki gracz x go nie wywali/nie wyjdzie z serwa.
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2012 21:01

nad plugin_init() dodaj
new item = 0;


zamien cod_perk_enabled(id) na
public cod_perk_enabled(id)
{
if(item)
return COD_STOP;

item = 1;
//zawartosc cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}


public cod_perk_disabled(id) zamien na
public cod_perk_disabled(id)
{
item = 0;
//zawartosc cod_perk_disabled
}

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 07.08.2012 21:01

  • +
  • -
  • 3

#3 koxcir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:179
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Szczucin
Offline

Napisano 07.08.2012 21:03


d0n tHe Pr0oo a czy gracz będzie mógł przekazać perk czy tylko on może mieć i nikt więcej nawet przekazując itd ?

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl

Posiadamy serwery typu

DD2 + BF2 48 ODZNAK

CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode

CoD 40001 lvl


#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2012 21:08

masz racje, edytowalem takze wersje oddawania perka, aby wspolpracowala z takim itemem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#5 koxcir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:179
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Szczucin
Offline

Napisano 07.08.2012 21:15

a mógł być zrobić również żeby pracowała z wymianą perku ( bez wytrzymałości) ? byłbym wdzięczny .
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl

Posiadamy serwery typu

DD2 + BF2 48 ODZNAK

CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode

CoD 40001 lvl


#6 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.08.2012 21:16

Jesteś moim guru ^^

Jeżeli bym chciał ustawić to na 3 klasy to edit tylko
cod_perk_enabled(id) a konkretniej to item = 1; czy się mylę?
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#7 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2012 21:22

dodaj warunek pod
if(item)

ktory wygladac powinien mniej-wiecej tak:
if(cod_get_user_class(id) != cod_get_classid("NAZWA_KLASY1") || cod_get_user_class(id) != cod_get_classid("NAZWA_KLASY2") || cod_get_user_class(id) != cod_get_classid("TWOJA_KLASA3"))

  • +
  • -
  • 0

#8 koxcir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:179
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Szczucin
Offline

Napisano 07.08.2012 21:32

a mam prośbę jak pisałem u góry, zrobił byś również żeby współpracowało z wymianą perku ? : ) czyli że brak możliwości oddania komuś w jaki kolwiek sposób ? : )
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl

Posiadamy serwery typu

DD2 + BF2 48 ODZNAK

CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode

CoD 40001 lvl


#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2012 21:38

koxcir, ja wczesniej przerbilem oddawanie ze mozna oddawac :D tylko bez przeróbki nie pracowal by plugin tak jak powinien

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 07.08.2012 21:39

  • +
  • -
  • 1

#10 koxcir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:179
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Szczucin
Offline

Napisano 07.08.2012 21:40

Aha rozumiem : ) czyli jeśli mam podstawowe pluginy wymiana i oddaj to nie będzie możliwości przekazaniu komuś perku w jakiś sposób ?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl

Posiadamy serwery typu

DD2 + BF2 48 ODZNAK

CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode

CoD 40001 lvl


#11 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.08.2012 09:38

no gracz oddawajacy straci perk, a otrzymujacy nie dostanie.
z wymiana to gracz ktory ma item przy wymianie dostanie item od wymieniajacego sie, a ten co ma niby otrzymac item nie otrzyma go poprostu. (chociaz kodu nie sprawdzalem, to obstawiam ze w 60% tak bedzie
  • +
  • -
  • 0

#12 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 09.08.2012 10:07

Jesteś moim guru ^^

Jeżeli bym chciał ustawić to na 3 klasy to edit tylko
cod_perk_enabled(id) a konkretniej to item = 1; czy się mylę?



Sorry, chodziło mi o 3 graczy nie 3 klasy ;)
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#13 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.08.2012 10:21

nad plugin_init() dodaj
new item = 0;
#define ILOSC_GRACZY 3 //Zmieniasz tutaj dla ilu graczy


zamien cod_perk_enabled(id) na
public cod_perk_enabled(id)
{
if(item >= ILOSC_GRACZY)
return COD_STOP;

item++;
//zawartosc cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}


public cod_perk_disabled(id) zamien na
public cod_perk_disabled(id)
{
item--;
//zawartosc cod_perk_disabled
}

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 09.08.2012 10:22

  • +
  • -
  • 0

#14 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 29.08.2012 12:22

Wszystko się skompilowało lecz nie działa ^^
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Furia Jerema";
new const opis[] = "Brak Informacji";
new bool:ma_perk[33];
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
new item = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
   if(item)
		  return COD_STOP;
   item = 1;
   //zawartosc cod_perk_enabled
   return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
   item = 0;
   //zawartosc cod_perk_disabled
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
  return FMRES_IGNORED;

new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
  return FMRES_IGNORED;

if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
  cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
  new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
  set_user_clip(id, new_ammo);
}

return FMRES_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
  if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
  set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
  return weaponid;
}
return 0;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
  return;
 
if(!ma_perk[host])
  return;
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

CoD by Jerem
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych