Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Perk mający 1 osoba na mapę
#2
Napisano 07.08.2012 21:01
new item = 0;
zamien cod_perk_enabled(id) na
public cod_perk_enabled(id)
{
if(item)
return COD_STOP;
item = 1;
//zawartosc cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id) zamien na
public cod_perk_disabled(id)
{
item = 0;
//zawartosc cod_perk_disabled
}
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 07.08.2012 21:01
#3
Napisano 07.08.2012 21:03
d0n tHe Pr0oo a czy gracz będzie mógł przekazać perk czy tylko on może mieć i nikt więcej nawet przekazując itd ?
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#4
Napisano 07.08.2012 21:08
Załączone pliki
#5
Napisano 07.08.2012 21:15
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#7
Napisano 07.08.2012 21:22
if(item)
ktory wygladac powinien mniej-wiecej tak:
if(cod_get_user_class(id) != cod_get_classid("NAZWA_KLASY1") || cod_get_user_class(id) != cod_get_classid("NAZWA_KLASY2") || cod_get_user_class(id) != cod_get_classid("TWOJA_KLASA3"))
#8
Napisano 07.08.2012 21:32
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#9
Napisano 07.08.2012 21:38
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 07.08.2012 21:39
#10
Napisano 07.08.2012 21:40
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#11
Napisano 08.08.2012 09:38
z wymiana to gracz ktory ma item przy wymianie dostanie item od wymieniajacego sie, a ten co ma niby otrzymac item nie otrzyma go poprostu. (chociaz kodu nie sprawdzalem, to obstawiam ze w 60% tak bedzie
#13
Napisano 09.08.2012 10:21
new item = 0;
#define ILOSC_GRACZY 3 //Zmieniasz tutaj dla ilu graczy
zamien cod_perk_enabled(id) na
public cod_perk_enabled(id)
{
if(item >= ILOSC_GRACZY)
return COD_STOP;
item++;
//zawartosc cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id) zamien na
public cod_perk_disabled(id)
{
item--;
//zawartosc cod_perk_disabled
}
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 09.08.2012 10:22
#14
Napisano 29.08.2012 12:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <codmod> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Furia Jerema"; new const opis[] = "Brak Informacji"; new bool:ma_perk[33]; new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; new item = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { if(item) return COD_STOP; item = 1; //zawartosc cod_perk_enabled return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { item = 0; //zawartosc cod_perk_disabled } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip)); new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } return FMRES_IGNORED; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych