Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[PROBLEM] Po kompilacji mapa się tnie. VHE 3.5


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 misiecki2

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2012 11:45

Witam. Zanim rok temu spalił mi się komputer, robiłem sobie amatorskie mapki do cs 1.6 w vhe3.5.
2x 3.0GHz 1GB ram. I gdy sam na nich byłem, bez botów, gra się nie cieła. Ale gdy już dodałem
Boty na mapę, nie miłośiernie zaczyna się ciąć. Teraz udało mi się złożyć ze wszystkich części co miałem w domu
Innego pc i tak samo, robie małą mapkę, kompiluje, wrzucam, gram sam jest ok, dodaje boty są lagi.
O co tu może chodzić, na moje to nie jest wina komputera. Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych