Witam. Zanim rok temu spalił mi się komputer, robiłem sobie amatorskie mapki do cs 1.6 w vhe3.5.
2x 3.0GHz 1GB ram. I gdy sam na nich byłem, bez botów, gra się nie cieła. Ale gdy już dodałem
Boty na mapę, nie miłośiernie zaczyna się ciąć. Teraz udało mi się złożyć ze wszystkich części co miałem w domu
Innego pc i tak samo, robie małą mapkę, kompiluje, wrzucam, gram sam jest ok, dodaje boty są lagi.
O co tu może chodzić, na moje to nie jest wina komputera. Z góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[PROBLEM] Po kompilacji mapa się tnie. VHE 3.5
Temat rozp.
misiecki2
, 06.08.2012 11:45
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 06.08.2012 11:45
Ahh te dzieci . Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych