Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Byty i operacje na nich.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 27.07.2012 22:02

Witam, samotnie ciężko mi to trochę ogarnąć, więc czy znajdzie sie ktoś miły i opisze mi jak prawidłowo stworzyć byt, nadać mu właściwości, prędkość i działania na nim np. dotyk etc.

Byłbym wdzięczny również za opisanie komentarzami przykładów ;)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.07.2012 22:08

new ent = create_entity("info_target")
Tworzymy byt, zwraca on unikalny ID. Dlaczego info_target? http://twhl.info/wiki.php?id=97
entity_set_model(ent, "models/ghw_health.mdl")
Ustawiamy model bytowi o danym ID (w tym wypadku ID przechowuje zmienna ent).
entity_set_origin(ent, origin);
Ustawia pozycję bytu.
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
Ustawia właściciela bytu.
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
Ustawia możliwość przemieszczania bytu, w tym wypadku może stać tylko w miejscu.
To są podstawy podstaw ;D

Użytkownik GeDox edytował ten post 27.07.2012 22:20

  • +
  • -
  • 1

#3 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.07.2012 08:13

Dzięki za opisy, przydało by sie jeszcze coś o dotyku, poruszaniem bytem i ustawienie jego prędkości.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2012 10:54

Analizuj sma innych pluginów
http://amxx.pl/pluginy/
znajdziesz tam rzeczy o które pytasz
  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.07.2012 11:53

Znaleźć to już dużo znalazłem, tylko czasami opisu potrzebuje, proszę na razie o nie zamykanie tematu, gdyż w domu bd za kilka dni i sie trochę pobawię, bo na tele wiele nie zdziałam.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych