Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Byty i operacje na nich.
#1
Napisano 27.07.2012 22:02
Byłbym wdzięczny również za opisanie komentarzami przykładów
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 27.07.2012 22:08
new ent = create_entity("info_target")Tworzymy byt, zwraca on unikalny ID. Dlaczego info_target? http://twhl.info/wiki.php?id=97
entity_set_model(ent, "models/ghw_health.mdl")Ustawiamy model bytowi o danym ID (w tym wypadku ID przechowuje zmienna ent).
entity_set_origin(ent, origin);Ustawia pozycję bytu.
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);Ustawia właściciela bytu.
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);Ustawia możliwość przemieszczania bytu, w tym wypadku może stać tylko w miejscu.
To są podstawy podstaw ;D
Użytkownik GeDox edytował ten post 27.07.2012 22:20
#3
Napisano 28.07.2012 08:13
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Napisano 28.07.2012 10:54
#5
Napisano 28.07.2012 11:53
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych