#include #include #include #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0 new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron public plugin_init() { new PLUGIN[32]; formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa); register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa); } public item_on(id) { beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full) beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3) }
- Zwykły kod i dopisać dotego aby działał model nowy np tak

To dopisać do końca :
public plugin_precache()
{
precache_model("models/beef3/w_zscout.mdl");
precache_model("models/beef3/p_zscout.mdl");
precache_model("models/beef3/v_zscout.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
Wgrać pluin init ?

Zacznijmy od zmiany modelów p_ i v_. Dodajemy to do plugin_init:
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_scout) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/beef3/v_zscout.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/beef3/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}