Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

BEEF3 // MODEL DO ITEMU

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 20.07.2012 16:23

Witam , zastanawiam się czy skoro beef3 opiera się na silniku nowego cod moda , czy by nie dało się zrobić tak :

#include  #include  #include  #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0 new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron public plugin_init() { new PLUGIN[32]; formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa); register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa); } public item_on(id) { beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full) beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3) } 



- Zwykły kod i dopisać dotego aby działał model nowy np tak :D ?

To dopisać do końca :

public plugin_precache()
{
precache_model("models/beef3/w_zscout.mdl");
precache_model("models/beef3/p_zscout.mdl");
precache_model("models/beef3/v_zscout.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}


Wgrać pluin init ? :D i tam dopisać

Zacznijmy od zmiany modelów p_ i v_. Dodajemy to do plugin_init:
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_scout) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/beef3/v_zscout.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/beef3/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}

Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 20.07.2012 17:14

BeeF3 nie opiera się na silniku coda - jest do niego podobny (tak aby ludzie którzy mieli styczność z jednym mogli pisać w drugim) jednak pisany przeze mnie od zera.

w nim nie potrzebujesz rejestracji CurWeapon. kod podmiany broni dodaj w public weapon_up(id) , bez ifa sprawdzajacego czy gracz ma bron/item - Wystarczy :)

przykładowy kod.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <beef3>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new nazwa[] = "Pompka"
new opis[] = "Dodaje XM1014";
new koszt = 0;
new bron_zastepcza = CSW_XM1014;
new klasa = Inzynier;
new nowy_model[] = "models/beef3/v_pompka.mdl"
public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);

}
public plugin_precache()
precache_model(nowy_model)
public item_on(id)
{
strip_user_weapons(id);
beef_give_item(id,CSW_KNIFE,-1);
beef_give_item(id,CSW_XM1014,Full);
}
public weapon_up(id)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, nowy_model)

Użytkownik CheQ edytował ten post 20.07.2012 19:06

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych