Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[BeeF3] Tworzymy Prostą bron i item

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.07.2012 13:02

*
Popularny

Witam. Chciałbym wam pokazać jak zrobić prostą broń na BeeF'a.

Wymagania : http://amxx.pl/topic/88712-beef3/

Nasza bron bedzie przeznaczona dla Zwiadowcy. Będzie ona dawała mu Scouta i 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie ;)

Tworzymy Sobie kilka zmiennych do łatwej edycji broni

new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca;  // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron

kilka słów wyjaśnienia :)

new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0

w następnym update planuje kupno broni a ze jeszcze nie jest to dostępne nie kompikujmy sprawy


new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa

ustawione na 0 naszą broń przeczyta jako do slotu itemu - Dzięki ustawieniu odpowiedniej broni mozemy prosto zmienić jej model dzięki weapon_up(id) ale o tym innym razem ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <beef3>

#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca;  // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron

public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);
}

w sumie już mamy nowy item który nie robi nic - po postu jest :P Dodamy mu Scouta i 1/3 szansy na zabicie z niego.

skorzystamy z forwardu item_on(id) który jest wywoływany gdy mamy bron/item w slocie i odrodzimy się.

public item_on(id)
{

}

do dodawania broni słuzy nam natyw beef_give_item z parametrami id,Bron (w formacie CSW_ i Ammo)

Dodajmy ją do naszego item_on(id)

public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
}

Parametr Full oznacza ze dodajemy full ammo do Scouta . ;) Przy odrodzeniu dostaniemy scouta. Teraz trzeba dodać szanse na natychmiastowe zabice :)
do tego służy natyw beef_set_weapon_kill - id i bron (w formacie CSW_) nie muszę tłumaczyć , w parametrze szansa podajemy takową szanse. jak podamy 3 będziemy mieli 1/3 szanszy - jak 10 - 1/10 a jak 1 będziemy mieli 1/1 czy li natychmiastowe zabicie.

Dodajmy to do item_on(id)
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3)
}


i już - Mamy naszą nową broń - Proste nieprawdaż? :)

oto gotowiec
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <beef3>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca;  // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron
public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);
}
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3)
}


Poradnik ze zgodą rozpowszechniania jedynie ze źródłem , dopiskiem Autora i linkiem do moda.
  • +
  • -
  • 7

b_560_95_1.png


#2 Mesiuskate

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:71
  • Imię:Mesiuskate
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 19.07.2012 13:16

Dobry przejrzysty poradnik do swojego moda C:, zaraz wypróbuje idzie :plus:
  • +
  • -
  • 0
Brak opisu!

#3 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 19.07.2012 14:02

Hmm może zrobię serewer z tym modem ;d

Bardzo dobry poradnik ;) , oby takich więcej ;d

Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych