Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Victims Attacker itd... realizacja funkcji gdy atakujemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 L0rdS^P0l4K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 26.03.2009 11:06

Witam. Otóż w modzie mam taki mały problem.

public Psywave(id, skill, prop)
 {
	new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage);
	if( is_user_alive(victim) && Chance(id) ){
		new percent_damage = LevelPercent(id, damage, PlayersActive[id]);
		skilldamage(victim, id, percent_damage, skill);

		MakeLine_Ent(0,id,victim,SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,5,40,99,150,0,150,100,0);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
 }

Funkcja ta jest realizowana w chwili gdy gracz otrzyma obrażenia. Tzn że jest ofiarą... A chodzi mi o to żeby funkcja była wykonywana w chwili gdy gracz jest atakującym.
Funkcja pochodzi z PokeModa.

Z góry dziękuję za pomoc :-) i pozdrawiam :-)


  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.03.2009 11:40

Zeby byl atakujacy musi byc ofriara. Nie mozna byc atakujacym o ile nie ma sie ofriary do atakowania.

Funkcja jest zapewne dobra po prostu nie mam zielonego pojecia o co ci chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#3 L0rdS^P0l4K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 26.03.2009 11:55

Tak tak. Rozumiem to.
Teraz funkcja wykonuje się gdy ja jestem ofiarą... a rozchodzi mi się o to żeby było odwrotnie.
Gdy ja będę atakować wtedy funkcja ma działać.
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.03.2009 11:58

denis13wroc - gdy ty atakujesz i gdy ktos jest akatowany to jest 1 i ta sama funkcja, nie da ich sie rozdzielic
  • +
  • -
  • 0

#5 L0rdS^P0l4K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 26.03.2009 12:21

W takim razie napiszę jak to wygląda podczas gry. Przepraszam będzie to dziecinnie wyglądało... ale to w końcu PokeMod.
Otóż są sobie Gracz1 oraz Gracz2
Gracz1 posiada pokemona który wykorzystuje skill Psywave czyli funkcję którą podałem.

W chwili gdy ktoś np Gracz2 zada obrażenia Graczowi1 wtedy zaczyna działać skill pokemona Gracza1 i coś tam robi a dokładniej zadaje obrażenia Graczowi2 i wysyła jakieś tam kolorowe laserki.

A rozchodzi mi się o to. Żeby Te laserki i skill był wykorzystywany w chwili Gdy Gracz1 trafia kogoś i dzięki temu zadaje dodatkowe obrażenia i wyłaniają się laserki...

Proszę się wczytać i dokładnie zwracać uwagę na Gracz1 i Gracz2
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.03.2009 12:54

W funkcji od obrazen, gdy (if) masz tego pokemona z tym skillem to wywolujesz funkcje(vid,kid) i potem w tej funkcji robisz to co chcesz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych