Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy Kod zadziała i gdzie nauczyć się Pawn'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2012 13:46

Samo case 0 nie wyrzuca bomby, strip_user_weapons wyrzuca wszystkie bronie (łącznie z nożem!)
Kod zadziała. Samo user_has_weapon(id, CSW_C4) wystarczy, bez get_user_team(id) == 1.
Pamiętaj, żeby po użyciu strip_user_weapons, dodać nóż graczom!

#22 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2012 13:56

jest dodane :) Chcialbym sie jeszcze zapytac jak dokladnie resetowac te moce ze sklepu i czy sa w 100 % dobrze dodane

public sklep(id)
{
new Sklep=menu_create("Kup cos:","cbsklep");

menu_additem(Sklep,"Dodatkowe 50HP\y:Koszt 10000");
menu_additem(Sklep,"Zmniejszona grawitacja\y:Koszt 8000");
menu_additem(Sklep,"Zmniejszona widocznosc\y:Koszt 8000");

menu_setprop(Sklep,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(Sklep,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_display(id,Sklep,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbsklep(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja została zmniejszona do 600");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 2:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 100)
client_print(id,print_chat,"Twoja widzocznosc została zmniejszona do 100");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
}
}


bd musiał chyba stworzyć

register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");


i public Round_Start()

tylko jak to wyzerowac wszystko.
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#23 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2012 15:12

Moce lepiej żebyś resetował po spawnie, sprawdź jeszcze, czy gracz jest żywy. Nie potrzeba wykonywać pętli ;)
Co więcej, dla kupna przedmiotów pomiędzy spawnem a nową rundą (np. podczas freezetime), zakupione moce znikną.
Grawitację ustaw na 1.0 (800), a widzialność na 255.

#24 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2012 16:54

Czy ten kod zadziała ??

public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
ifif(is_user_alive(id),ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 15.07.2012 17:01

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#25 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2012 17:01

zadziała, ale czy nie lepiej ustawić to dla każdego gracza w momencie spawnu?

#26 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2012 18:01

Ale ja chce zrobić to na każdy mod i nw czy z diablomodem np nie będzie kolidować :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#27 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2012 18:31

To w porządku, tak będzie dobrze ;)

if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){


#28 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2012 18:55

Aha ok dzięki. myślę że temat jest do końca wykorzystany :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#29 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2012 18:57

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych