Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Czy Kod zadziała i gdzie nauczyć się Pawn'a
Temat rozp.
glut
, 12.07.2012 08:50
28 odpowiedzi w tym temacie
#21 Gość_21977_*
Napisano 15.07.2012 13:46
Samo case 0 nie wyrzuca bomby, strip_user_weapons wyrzuca wszystkie bronie (łącznie z nożem!)
Kod zadziała. Samo user_has_weapon(id, CSW_C4) wystarczy, bez get_user_team(id) == 1.
Pamiętaj, żeby po użyciu strip_user_weapons, dodać nóż graczom!
Kod zadziała. Samo user_has_weapon(id, CSW_C4) wystarczy, bez get_user_team(id) == 1.
Pamiętaj, żeby po użyciu strip_user_weapons, dodać nóż graczom!
#22
Napisano 15.07.2012 13:56
jest dodane Chcialbym sie jeszcze zapytac jak dokladnie resetowac te moce ze sklepu i czy sa w 100 % dobrze dodane
bd musiał chyba stworzyć
i public Round_Start()
tylko jak to wyzerowac wszystko.
public sklep(id)
{
new Sklep=menu_create("Kup cos:","cbsklep");
menu_additem(Sklep,"Dodatkowe 50HP\y:Koszt 10000");
menu_additem(Sklep,"Zmniejszona grawitacja\y:Koszt 8000");
menu_additem(Sklep,"Zmniejszona widocznosc\y:Koszt 8000");
menu_setprop(Sklep,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(Sklep,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_display(id,Sklep,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbsklep(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja została zmniejszona do 600");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 2:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 100)
client_print(id,print_chat,"Twoja widzocznosc została zmniejszona do 100");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
}
}
bd musiał chyba stworzyć
register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
i public Round_Start()
tylko jak to wyzerowac wszystko.
#23 Gość_21977_*
Napisano 15.07.2012 15:12
Moce lepiej żebyś resetował po spawnie, sprawdź jeszcze, czy gracz jest żywy. Nie potrzeba wykonywać pętli
Co więcej, dla kupna przedmiotów pomiędzy spawnem a nową rundą (np. podczas freezetime), zakupione moce znikną.
Grawitację ustaw na 1.0 (800), a widzialność na 255.
Co więcej, dla kupna przedmiotów pomiędzy spawnem a nową rundą (np. podczas freezetime), zakupione moce znikną.
Grawitację ustaw na 1.0 (800), a widzialność na 255.
#24
Napisano 15.07.2012 16:54
Czy ten kod zadziała ??
public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
ifif(is_user_alive(id),ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
}
Użytkownik glut1997 edytował ten post 15.07.2012 17:01
#25 Gość_21977_*
Napisano 15.07.2012 17:01
zadziała, ale czy nie lepiej ustawić to dla każdego gracza w momencie spawnu?
#26
Napisano 15.07.2012 18:01
Ale ja chce zrobić to na każdy mod i nw czy z diablomodem np nie będzie kolidować
#27 Gość_21977_*
Napisano 15.07.2012 18:31
To w porządku, tak będzie dobrze
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
#28
Napisano 15.07.2012 18:55
Aha ok dzięki. myślę że temat jest do końca wykorzystany
#29 Gość_21977_*
Napisano 15.07.2012 18:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych