Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Bug z wybucha po śmierci

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 12.07.2012 07:01

Witam, mam 2 problemy z funkcja

1. Zabija na raz, bez względu na ilość hp gracza, zadaje różne obrażenia.
2. Nie dostaje sie doświadczenia jak sie kogoś zabije


public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 100.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1); //ta linijka odpowiada za obrazenia, aktualnie zadaje 100dmg +int.
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 12.07.2012 07:44

public Eksploduj(id)
{
			    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
			    entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
			    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
			    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
			    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
			    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
			    write_byte(TE_EXPLOSION);
			    write_coord(iOrigin[0]);
			    write_coord(iOrigin[1]);
			    write_coord(iOrigin[2]);
			    write_short(sprite_blast);
			    write_byte(32);
			    write_byte(20);
			    write_byte(0);
			    message_end();
			   
			    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
			    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
			    write_coord( iOrigin[0] );
			    write_coord( iOrigin[1] );
			    write_coord( iOrigin[2] );
			    write_coord( iOrigin[0] );
			    write_coord( iOrigin[1] + 300 );
			    write_coord( iOrigin[2] + 300 );
			    write_short( sprite_white );
			    write_byte( 0 ); // startframe
			    write_byte( 0 ); // framerate
			    write_byte( 10 ); // life
			    write_byte( 10 ); // width
			    write_byte( 255 ); // noise
			    write_byte( 255 ); // r, g, b
			    write_byte( 100 );// r, g, b
			    write_byte( 100 ); // r, g, b
			    write_byte( 128 ); // brightness
			    write_byte( 8 ); // speed
			    message_end();
			    new entlist[33];
			    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
			   
			    for (new i=0; i < numfound; i++)
			    {						 
							    new pid = entlist[i];
							   
							    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
											    continue;
							    ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 50.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1); 
                                doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_zabojstwo;
                                SprawdzPoziom(id);
			    }
			    return PLUGIN_CONTINUE;
}


sprawdz to.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 12.07.2012 08:13

1. nie dziala
2. Działa, ale czy dalo by rade zeby w hudzie sie wyświetlalo?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 12.07.2012 08:47

1 - masz już jakieś punkty w inteligencji?

2 - Zrobiłem wyswietlanie i to ze jak zycie jest mniejsze og 50 + int gracza to zadaje mu tylko połowe jego hp obrazen


public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{											   
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
   continue;
  new Float:damage;
  if(get_user_heath(pid) < 50.0+float(inteligencja_gracza[id])
  damage = 50.0+float(inteligencja_gracza[id]
  else
   damage = get_user_health(pid) / 2;
 
  ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage , 1);
  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_zabojstwo;
  set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "+%i", doswiadczenie_za_zabojstwo);
  SprawdzPoziom(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sprawdz
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 12.07.2012 09:49

QTM_CodMod.sma(565) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(567) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(2399) : error 017: undefined symbol "get_user_heath"
QTM_CodMod.sma(2400 -- 2401) : error 001: expected token: ",", but found "else"
QTM_CodMod.sma(2402) : warning 213: tag mismatch

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 12.07.2012 13:46


public Eksploduj(id)

{

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);

iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);

iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] );

write_coord( iOrigin[2] );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] + 300 );

write_coord( iOrigin[2] + 300 );

write_short( sprite_white );

write_byte( 0 ); // startframe

write_byte( 0 ); // framerate

write_byte( 10 ); // life

write_byte( 10 ); // width

write_byte( 255 ); // noise

write_byte( 255 ); // r, g, b

write_byte( 100 );// r, g, b

write_byte( 100 ); // r, g, b

write_byte( 128 ); // brightness

write_byte( 8 ); // speed

message_end();

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{																						 

  new pid = entlist[i];

 

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)

   continue;

  new Float:damage;

  if(get_user_health(pid) < 50.0+float(inteligencja_gracza[id]))

   damage = 50.0+float(inteligencja_gracza[id])

  else

   damage = float(get_user_health(pid) / 2);

 

  ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage , 1);

  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;

  set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);

  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "+%i", doswiadczenia_za_zabojstwo);

  SprawdzPoziom(id);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 13.07.2012 02:04

dalej nie dziala
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 13.07.2012 08:49

to znaczy jak działa
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#9 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 13.07.2012 09:43

tak jak pisałem na początku. Zabija od razu nawet jak by mial 1000 HP i tak zabije
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych