Dedalem tak, ale nie wiem czy dobrze:
#define ROCKET
#define DYNAMITE
#define MEDKIT
#define MINE
#define ZADANIE_POKAZ_RAKIETY 100
#define ZADANIE_POKAZ_DYNAMITY 200
#define ZADANIE_POKAZ_APTECZKI 400
#define ZADANIE_POKAZ_MINY 800
new SyncHudObj2;
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
public ResetHUD(id)
{
SprawdzZmiane(id);
}
public SprawdzZmiane(id)
{
if(task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_RAKIETY))
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_RAKIETY)
if(task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_DYNAMITY))
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_DYNAMITY)
if(task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_APTECZKI))
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_APTECZKI)
if(task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_MINY))
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_MINY)
}
public PokazRakiety(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_RAKIETY;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_RAKIETY);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n[Ilosc rakiet: %i]", ilosc_rakiet_gracza[id]);
}
public PokazDynamity(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_DYNAMITY;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_DYNAMITY);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n[Ilosc dynamitow: %i]", ilosc_dynamitow_gracza[id]);
}
public PokazApteczki(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_APTECZKI;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_APTECZKI);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n[Ilosc apteczek: %i]", ilosc_apteczek_gracza[id]);
}
public PokazMiny(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_MINY;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_MINY);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n[Ilosc min: %i]", ilosc_min_gracza[id]);
}