Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

qtm_CodMod pilne

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KamileK

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:gd
Offline

Napisano 06.07.2012 17:08

Mam problem robiłem reinstalacja Serwer i mam wszystkie plik ale jak wrzucam silnik to nie mam na serwerze tak jak miąłem wiec chodzi mi o okno z informacjami podstawowe jest:
Klasa
Doświadczenie
Perk

A miałem w starym

Forum: nazwa
Klasa:
Godzina :
Doświadczenie:
Perk:
Headadmin:

Nie wiem czy wystarczy edytować silnik czy za to odpowiadają jakieś pluginy może ktoś mi pomóc w tym

Wycinek z Qtm_CodMod

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
new Time[9]

get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum :NAZWA nie PODAM ]^n[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Head Admin Serwa : KamileK ]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


To jest ze starego silnika wklejilem w nowy i nie dziala.
(07.07.2012 06:30):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp)

Użytkownik benio101 edytował ten post 07.07.2012 06:30
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0

#2 bambus259

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.07.2012 17:14

Mialeś stary i wkleiles ten kod do nowego ? to niewiem co trzeba edytować ale ten kod ci na nowym nie zadziala tyle ci moge powiedzieć; )
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 KamileK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:gd
Offline

Napisano 06.07.2012 18:02

nie nie źle mię zrozumiałeś mam stary silnik i teraz mam taki sam ale tamten miał mnóstwo blindów typu nie potrzebna / 9 spacja i to lamiło mi server
mam taki sam identyko ale kod z starego wkleiłem do tego nowego co mam ale on tez starego typu taki sam jak tamten i nie działa mi nie wiem o co w tym biega nie wiem może od informacji jest jakiś plugin albo jakieś cvarty

Proszę pomóżcie mi nie chce naprawiać błędów w tamtym za dużo ich jest . :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Maciek332

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 08.07.2012 16:59

Ja wiem, że to może głupie pytanie, ale patrząc na niektóre tematy można się spodziewać wszystkiego.

Czy jak wkleiłeś ten public do tego nowego coda, to przekompilowałeś go na .amxx i wrzuciłeś .amxx na serwer?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych