Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Exp Orb


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 16:09

*
Popularny


co zmienić/dodać według was ?

Jeśli ktoś nie zrozumiał idei pluginu to chodzi o to że expa zbieramy poprzez zbieranie kulek które wypadają z graczy
po zabiciu / zadaniu obrażeń ( można ustawić kiedy ) wielkość kulki zależy od ilości expa który kulka "ma w sobie"
  • +
  • -
  • 6

#2 Cumshooter

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 06.07.2012 16:39

bardzo fajny plugin ja proponuje dodać żeby zmienić były bardziej widoczne i to tylko to

Użytkownik Cumshooter edytował ten post 06.07.2012 16:40

  • +
  • -
  • 0

#3 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 06.07.2012 16:40

To takie coś jak w Minecrafcie a czy ten exp może na inny gracz zabrać go?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 16:43

Tak jak w mine
W cvarach jest do ustawienia czy inny gracz może zebrać naszego expa czy nie
  • +
  • -
  • 0

#5 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 06.07.2012 17:00

Można by to było zrobić jako osobny plugin do zbierania expa. (Tzn. zliczałby exp etc)
Przydałoby się np. na Paintball

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 17:38

tak jest to osobny plugin aby działał pod np. paintballa musiał byś dodać forwardy do silnika moda tak jak ja to zrobiłem z cod modem
  • +
  • -
  • 0

#7 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 17:46

Będzie możliwość aby te 'kuleczki expa' leciały od razu po zabiciu do właściciela ?
Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.07.2012 17:47

Mógłbyś dodać, że jak ustawisz cvara, że nikt nie może zabrać Ci orb'a to swoje orby widzisz tylko Ty, nikt inny. Bo po co koleś ma widzieć cudze orby skoro nie może ich podnieść ; )
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 06.07.2012 17:54

Proponował bym zmienić dźwięk i można było by dodać żeby ten exp co wyleci odejmował exp zabitemu. Oczywiście ustawinie cvare'm czy to się chce czy nie.
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 17:55

Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?

możesz to zrobić odpowiednio ustawiając cvary
radim dodam to jako opcje do włączenia w cvarach
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 17:56

Proponował bym zmienić dźwięk

to jest oryginalny dźwięk z minecraft :D
  • +
  • -
  • 0

#12 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 06.07.2012 18:00

No tak ale można by było coś dodać pod Call of duty :D
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2012 00:30

http://darkgl.amxx.p...xp-orb-cod-mod/
  • +
  • -
  • 1

#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.07.2012 19:06

Można by cvar na zmiennej "pCvarOnlyOwner" wczytywać tylko raz na rundę i przypisywać to do jakiejś zmiennej, bo teraz ten cvar wczytuje się dużo razy (i jeszcze trochę) w czasie jednej sekundy.
A co do użycia "state" to jeszcze tego nie widziałem/słyszałem, że coś takiego można zrobić.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#15 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.07.2012 20:06

Dodaj zmienną z_position, żeby na start były floating i mogły lecieć do gracza ;)

@sebul
http://forums.allied...ead.php?t=85981
Przydatne w nietypowych sytuacjach patrz Infinite Round i blokadę pamięci.
  • +
  • -
  • 0

#16 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.07.2012 20:35

mozna by zroibc, zeby te kulki skakały :>
  • +
  • -
  • 0

#17 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.07.2012 02:12

Coś mi tu nie gra, edytowałem plugin pod swoje diablo, parę rzeczy pozmieniałem i niby działa, ale nie tak jak trzeba. Kulek nie widać, a raczej widać, ale nie tam gdzie trzeba, chociażby są na respie, przy ciele widać je dopiero gdy się podejdzie do niego na taką odległość, że kulki zaczynają się ruszać, choć i tutaj trochę to dziwnie wygląda, bo wylatują one tak jakby z ziemi. Budowy pluginu praktycznie nie zmieniałem, więc dziwię się czemu coś takiego się dzieje.
Mógłbyś napisać gdzie wykonujesz forwardy
forward cod_exp_kill( id , iKilled , iExp );
forward cod_exp_damage( id , iKilled , iExp );

?

Jeszcze raz dobrze przetestowałem te kulki i wychodzi na to, że wszystko działa, ale czasami kulki widać na respie, w miejscu gdzie jest spawn, do tego kulek nie widać z większej odległości, trzeba być bardzo blisko zabitego, aby było je widać.

Znalazłem też parę błędów w kodzie, ale chyba taki najważniejszy, to zamiast
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( player ) return FMRES_IGNORED;

powinno być
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( !player ) return FMRES_IGNORED;

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych